اخبار داغ

بازوند در حاشیه بازدید از پروژه راه آهن مطرح کرد:

افتتاح راه آهن منوط به حل مشکلات است/ وعده بی اساس نمی دهم

افتتاح راه آهن منوط به حل مشکلات است/ وعده بی اساس نمی دهم
استاندار کرمانشاه گفت: تاریخ بی اساس برای افتتاح راه آهن کرمانشاه اعلام نمی‌کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از  مرصاد ، هوشنگ بازوند امروز در جریان بازدید از پروژه راه آهن کرمانشاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پروژه راه آهن کرمانشاه با سه چهار مشکل مواجه است که البته مشکلات خیلی حادّی نیستند که تا این مشکلات حل نشود قطعا به بهره برداری نخواهد رسید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصاد,

وی افزود: نزدیک به ۴۵ تا ۵۰ کیلومتر بالانس ریزی می خواهد که باید صورت بگیرد و اکنون در حال انجام است، طبیعتا وقتی بالانس ریزی انجام می‌شود نیاز است که دستگاه های زیرکوب این کار را انجام دهند و تعداد این دستگاه های زیرکوب در کشور کم است و عموما در اختیار راه آهن هایی هستند که بهره برداری میشود و فعال هستند.

,

استاندار کرمانشاه بیان کرد: باید صحبت کنیم از طریق راه آهن اراک، لرستان، خوزستان بتوانیم دستگاه های زیرکوب بگیریم.

,

وی افزود: جوش کاری بین ریل ها هم باید صورت بگیرد که البته منافاتی با بهره برداری ندارد و مقداری شارژ مالی باید پروژه را راه اندازی کند امیدواریم بتوانیم این کار را انجام دهیم و هر چه زودتر به بهره برداری برسد و مردم بتوانند از مزایای این حمل و نقل ریلی استفاده کنند.

,

بازوند گفت: بعید می دانم آذرماه این راه آهن مسافر جابجا کند اما این مواردی که عنوان شد را باید مهیا کنیم تاریخی را اعلام نمی‌کنیم اما ان شاءالله انجام دهیم.

,

وی بیان کرد: دوشنبه معاون وزیر راه و شهرسازی به کرمانشاه سفر خواهد کرد و جلسه ای خواهیم داشت تا بتوانیم مقدار اعتبارات لازم که پیمانکاران طلب دارند را بگیریم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه