اخبار داغ

فرماندار لنجان خبرداد؛

رشد چهار برابری وام اشتغال/ ۲۵ درصد از این اعتبارات متعلق به واحدهای مستقر است

رشد چهار برابری وام اشتغال/ ۲۵ درصد از این اعتبارات متعلق به واحدهای مستقر است
فرماندار لنجان با اشاره به رشد چهار برابری وام اشتغال خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد از این اعتبارات متعلق به واحدهای مستقر و مابقی آن برای پیشتیبانی این واحدها است و متقاضیان در نظر داشته باشند که ثبت‌نام در سامانه مربوطه برای بررسی پیشرفت و آگاهی از روند کار لازم و ضروری است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازصدای لنجان؛ فرماندار لنجان امروز در نشست کارگروه اشتغال این شهرستان اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌هایی در سال جاری توسط مسئولان کشوری برای بهبود وضعیت اشتغال صورت گرفته است تا در شرایط سخت اقتصادی و بحران مالی کشور شرایط بهتری برای مردم رقم بخورد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صدای لنجان,

محسن سجاد از افزایش شش برابری اعتبارات اختصاص داده‌شده به موضوع اشتغال در سال جاری خبر داد و تشریح کرد: این اعتبارات بیش از ۴۰ عنوان مشاغل خانگی را دربرمی گیرد که متناسب با آمایش و موقعیت‌های منطقه‌ای بین افراد واجد شرایط توزیع خواهد شد.

,

وی با اشاره به رشد چهار برابری وام اشتغال خاطرنشان کرد: ۲۵ درصد از این اعتبارات متعلق به واحدهای مستقر و مابقی آن برای پیشتیبانی این واحدهاست و متقاضیان در نظر داشته باشند که ثبت‌نام در سامانه مربوطه برای بررسی پیشرفت و آگاهی از روند کار لازم و ضروری است.

,

فرماندار لنجان بابیان اینکه باوجود شرایط سخت اقتصادی و بحران مالی کشور اعتبارات خوبی درزمینهٔ اشتغال در نظر گرفته‌شده است متذکر شد: لازم است هریک از ما متناسب با جایگاه سازمانی و در حد توان به وظیفه خود عمل کنیم و با انجام اقدامات لازم، رسیدگی به معضل بیکاری را در اولویت کاری خود قرار دهیم.

,

سجاد اطلاع‌رسانی درون‌سازمانی در خصوص بهبود روند اشتغال‌زایی در شهرستان لنجان را ضروری دانست و گقت: کلیه سازمان‌ها و ارگان‌های ذی‌ربط خدمات و سرویس‌هایی که ارائه می‌دهند را از طریق مکاتبه در اختیار یکدیگر و عموم مردم قرار دهند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه