اخبار داغ

مدیر ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان یزد:

«جاده تندرستی» در اردکان افتتاح می شود/ حال ورزش همگانی یزد خوب است اما ورزش قهرمانی لنگ می زند

«جاده تندرستی» در اردکان افتتاح می شود/ حال ورزش همگانی یزد خوب است اما ورزش قهرمانی لنگ می زند
مدیر ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان یزد با گلایه از مشکلات کهنه بر سر راه ورزش قهرمانی استان یزد گفت: علیرغم وضعیت مطلوب ورزش های همگانی، در زمینه ورزش قهرمانی و تیم داری استان یزدهمچنان با مشکلاتی چون جذب اسپانسر و حامی روبرو است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  مدیر ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان یزد در مصاحبه با خبرنگار یزدبانو در خصوص ویزه برنامه های هفته تربیت بدنی برای بانوان اظهار کرد: با همکاری سازمان های فرهنگی، اجتماعی و فرهنگی و حمل و نقل مسافر شهرداری یزد همایش کویر نوردی خانوادگی صبح روز جمعه 28 مهر ماه با اجرای برنامه های تفریحی و ورزشی در کویر خاطره فهرج برگزار می شود و شرکت در این همایش برای عمومی آزاد است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یزدبانو,

**اهدای تجهیزات به بند نسوان زندان مرکزی یزد

,

آزاده دهقان با بیان اینکه ورزش صبحگاهی ویژه بانوان کارمند با همکاری  دفتر امور بانوان و خانواده استانداری یزد صبح امروز در محل پارک شادی و با حضور گسترده بانوان کارمند یزدی برگزار شد افزود: برنامه های فرهنگی مختلفی در سطح استان برگزار خواهد شد که یکی از این برنامه ها بازدید از بند نسوان زندان مرکزی یزد با همکاری هیئت ورزش های همگانی است که ضمن برگزاری مسابقات ورزشی، تجهیزات ورزشی اهدا می شود.

,

**بیش از 100 برنامه ورزشی ویژه بانوان در هفته تربیت بدنی

,

وی با بیان اینکه به مناسبت هفته تربیت بدنی بیش از 100 عنوان برنامه ورزشی ویژه بانوان در سطح استان اجرا می شود گفت: هفته آینده همایش ورزش صبحگاهی بانوان به صورت همزمان در همه شهرستان ها اجرا خواهد شد اما با توجه به مصادف شدن هفته تربیت بدنی با ماه محرم، امسال جشنواره ورزشی نخواهیم داشت.

,

**ورزش همگانی یزد در رتبه اول کشوری

,

مدیر ورزش بانوان ورزش و جوانان استان یزد با اشاره به افتتاح جاده تندرستی در اردکان تصریح کرد: خوشبختانه با جمع بندی که از عملکرد ورزش بانوان یزد صورت گرفته، استان یزد روند رو به رشدی را طی کرده است به گونه ای که یزد در کشور رتبه اول ورزش همگانی دارا است.

,

وی  با انتقاد از وجود مشکلات زیرساختی از جمله نداشتن فضای ورزشی بانوان افزود: با وجود همه مشکلات در حوزه ورزش بانوان یزد، از آنجا که بیشتر ورزش های همکانی در حوزه بانوان است ورزش همگانی استان یزد در وضعیت نسبتا خوبی قرار دارد.
دهقان با گلایه از مشکلات کهنه بر سر راه ورزش قهرمانی استان یزد خاطر نشان کرد: علیرغم وضعیت مطلوب ورزش های همگانی، در زمینه ورزش قهرمانی و تیم داری استان یزدهمچنان با مشکلاتی چون جذب اسپانسر و حامی روبرو است.

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه