اخبار داغ

فرماندار شهرستان پاوه خبر داد:

پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه های مصوب سفر رهبری در شهرستان پاوه

پیشرفت ۹۵ درصدی پروژه های مصوب سفر رهبری در شهرستان پاوه
پرویز ایده پور گفت: از سفر رهبر معظم انقلاب به این شهرستان، ۶۷ پروژه تعریف شد که با پیشرفت فیزیکی ۹۵ درصد و با اختصاص ۳۲۷ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال اعتبار، همراه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا فرماندار شهرستان پاوه در گفتگویی با خبرنگار هزارماسوله، در خصوص سالروز سفر مقام معظم رهبری(مدظله العالی) به شهرستان پاوه در سخنانی اظهار داشت: پنج سال پیش به مناسبت سالگرد سفر مقام معظم رهبری به شهرستان پاوه یکی از پروژه هایی که از محل سفر معظم له به ان اختصاص یافت پروژه ساختمان دانشگاه پیام نور این شهرستان بود که صبح امروز افتتاح شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هزارماسوله,

 

,

پرویز ایده پور افزود: از سفر رهبر معظم انقلاب به این شهرستان، 67 پروژه تعریف شد که با اختصاص ۳۲۷ میلیارد و ۹۶۰ میلیون ریال اعتبار، اکنون با پیشرفت فیزیکی 95 درصد همراه است.

,

 

,

وی با اشاره به برکات سفر مقام معظم رهبری گفت: تاکنون ۶۳ طرح از این پروژه ها به طور کامل به بهره برداری رسیده اند.

,

 

,

وی ادامه داد: سه طرح از پروژه های باقی مانده نیز شامل ساختمان گروهان مرزی بخش باینگان با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی، راه ارتباطی مرزی دوآب به شیخ صله ثلاث باباجانی با پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصد و احداث ساختمان کتابخانه عمومی شهر بانه وره با پیشرفت فیزیکی ۶۵ درصد می باشند.

,

 

,

ایده پور گفت: یک طرح باقی مانده نیز که ساختمان مرکز بهداشتی درمانی تپه کوله پاوه است ، متاسفانه تاکنون مدیران مربوطه شهرستان نتوانسته اند کار را اغاز و یا ان را حل کنند.

,

 

,

وی با بیان اینکه به دلیل نبود زمین هنوز عملیات اجرایی این پروژه شروع نشده است گفت: زمین انتخاب شده برای این پروژه مناسب نیست و قرار بر این شد که پیگیری لازم صورت گیرد، و رئیس سابق دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه هم در این رابطه به شهرستان آمدند اما باید از طرف مسئولین شهرستانی بیشتر پیگری به عمل آید و خود آقای حسینی در این رابطه پاسخ دهد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه