اخبار داغ

بزرگترین کارخانه کنسانتره مس خراسان رضوی در شهرستان بردسکن افتتاح شد

بزرگترین کارخانه کنسانتره مس خراسان رضوی در شهرستان بردسکن افتتاح شد
با حضور استاندار خراسان رضوی بزرگترین کارخانه کنسانتره مس استان در شهرستان بردسکن افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح بردسکن، شامگاه گذشته بزرگترین کارخانه کنسانتره مس خراسان رضوی در شهرستان بردسکن با حضور استاندار ،مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح بردسکن, شامگاه گذشته بزرگترین کارخانه کنسانتره مس خراسان رضوی در شهرستان بردسکن با حضور استاندار ،مدیر کل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و جمعی دیگر از مسئولین استانی و شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.,

 

,

این پروژه با ظرفیت اسمی تولید سالانه بیش از یازده تن کنسانتره مس و استخراج سالانه ۱۰۰ هزار تن بزرگترین کارخانه کنسانتره مس توسط بخش خصوصی در خراسان رضوی است و ذخیره قطعی این معدن شش میلیون تن می باشد که برای اجرای آن ۳۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده است.

,

 

,

زاده عسکر، مدیر عامل این کارخانه به خبرنگار ما گفت: این طرح در راستای منویات مقام معظم رهبری مبنی اقتصاد مقاومتی تولید و اشتغال به بهره‌برداری رسیده و با بهره برداری از این کارخانه زمینه اشتغال ۲۲۰ نفر فراهم شده است.

,

 

,

وی افزود: برای اتمام این پروژه هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که با تکمیل آن زمینه اشتغال ۴۰۰ نفر دیگر نیز فراهم خواهد شد.

,

 

,

زاده عسکر با بیان اینکه تمامی دستگاه های این کارخانه تولید داخل است، گفت: این شرکت بزرگترین و استانداردترین شرکت در زمینه بهره برداری از معادن مس در استان خراسان رضوی و در حال رقابت با نمونه های خارجی است.

,

 

,

مدیر عامل کارخانه مجتمع مس نسیم بردسکن اظهار داشت: وسعت اکتشافی این معدن مس ۵۰ کیلومتر مربع و ذخیره معدنی مورد بهره برداری شش میلیون تن و ذخیره شناسایی شده آن ۲۰ میلیون تن است.

,

 

,

وی اظهار داشت: مقدار استخراج سالیانه از این مجتمع معدنی ۱۰۰ هزار تن در سال و تعداد پرسنل فعال آن ۲۲۰ نفر می باشد که ۲۵ نفر از آنها دارای مدارک دکترا، کارشناسی ارشد و کارشناسی هستند.

,

 

,

وی بیان کرد: آزمایشگاه این مجتمع معدنی دارای استاندارد ایزو ۱۷۰۲۵، بزرگترین مرکز تحقیقاتی فراوری مواد معدنی منطقه است و واحد سنگ شکن آن بزرگترین واحد خردایش منطقه در مبحث فرآوری مس و واحد تحقیق و توسعه آن دارای کارشناسان با تجربه جهت طراحی و بهینه سازی مدارهای فرآوری می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه