اخبار داغ

استاندار خراسان رضوی:

غیر قابل اعتماد بودن آمریکا نه تنها بر ملت ما که بر کشورهای اروپایی هم اثبات شد

غیر قابل اعتماد بودن آمریکا نه تنها بر ملت ما که بر کشورهای اروپایی هم اثبات شد
استاندار خراسان رضوی مواضع اخیر ترامپ را باعث اثبات غیرقابل اعتماد بودن دولت آمریکا، نه تنها برای ملت ما، بلکه برای کشورهای اروپایی دانست و تنها راه مقابله با آمریکا را تحقق اقتصاد مقاومتی عنوان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا رشیدیان در گفتگو با کاشمربصیر اظهار داشت: همان طور که در بیانات رییس جمهور هم اشاره شد اولین چیزی که در شرایط فعلی در رابطه با اقدامات آمریکا لازم است اتحاد و همدلی است که در بین مسئولان و مردم عزیز ما به خوبی نمود پیدا کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

استاندار خراسان رضوی ادامه داد: به نظر من این حرکت نابخردانه رییس جمهور آمریکا ناشی از عدم شناخت وی از ملت متمدن و دارای تاریخ و فرهنگ ایران بود.

,

 

,

وی افزود: مردم ایران دارای یک فرهنگ چند هزار ساله هستند که مسلماً آمریکایی‌های با چند صد سال سابقه تاریخی درک درستی از این فرهنگ عمیق تمدنی ایران ندارند.

,

 

,

رشیدیان تصریح کرد: مواضع نابخردانه ترامپ باعث ایجاد وحدت و فشردگی بیشتر صفوف مردم ما شد و این نشان می‌دهد که مشاوران این کابوی آمریکایی نتوانستند مشاوره درستی به او بدهند و به او بگویند که روانشناسی مردم ایران این نیست که در برابر تهدید تسلیم شوند، بلکه تهدید، آن‌ها را متحدتر می‌کند.

,

 

,

استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه انزوای رییس جمهور آمریکا حتی در بین کشورهای اروپایی نشان‌دهنده تدبیر توأم با تعقل و فرهیختگی نظام اسلامی در سیاست‌های بین‌المللی است، گفت: آنچه رهبر معظم انقلاب بارها مبنی بر غیر قابل اعتماد بودن دولت آمریکا تأکید کرده‌اند اکنون نه تنها برای مردم ما که حتی برای دولت‌های غربی هم به عینه لمس و تأیید شده است به گونه‌ای که برخی دولتمردان اروپایی در مواضع خود اعلام کرده‌اند که اگر برجام شکسته شود دیگر امیدی به هیچ مذاکره بین المللی که آمریکا در آن حضور داشته باشد، نیست.

,

 

,

وی تأکید کرد: علی‌رغم آنکه گمان می‌کردند این مواضع می‌تواند موجی از نابسامانی‌های اقتصادی در کشورما ایجاد کند ولی ما با توجه به دنبال کردن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از آن عبور کردیم و امیدواریم با تداوم، اتحاد و همدلی و نیز اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و همچنین تداوم تعامل‌های منطقی در عرصه بین‌المللی که مورد تأکید مقام معظم رهبری هم بوده است از این شرایط به نفع خود استفاده کنیم.

,

 

,

پیروزی‌های جبهه مقاومت با پیش‌قراولی شهدای سرافراز سپاه بود

, پیروزی‌های جبهه مقاومت با پیش‌قراولی شهدای سرافراز سپاه بود,

 

,

رشیدیان با اشاره به اقدامات آمریکا علیه سپاه پاسداران اظهار داشت: پیروزی‌های جبهه مقاومت علیه تروریست‌ها با محوریت هدایت نظام جمهوری اسلامی و پیش‌قراولی شهدای سرافراز سپاه و شهدای مدافع حرم به دست آمده است و این در حالی است که خود ترامپ در تبلیغات انتخابات بارها و بارها تأکید کرد که داعش ساخته و پرداخته رژیم امپریالسیم آمریکاست.

,

 

,

وی گفت: امروز که جنایت‌های داعش در مناطق مختلف جهان برای مردم دنیا به عینه ثابت شده است، علی‌رغم تبلیغات امپریالیسم خبری غرب علیه سپاه، نقش این نیروی انقلابی به عنوان یک نیروی مقدس و مبتنی بر ارزش‌های الهی و انسانی برای جهانیان روشن و مبرهن شده است، بنابراین هر کسی بخواهد این نیروی مقدس را در لیست اتهامی خود قرار دهد، خودش را رسوا کرده است.

,

 

,

اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای جلوگیری از تنش موثر است

, اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای جلوگیری از تنش موثر است,

 

,

استاندار خراسان رضوی در ادامه این گفت‌وگو در پاسخ به این سؤال که امروز مقابله عملی با آمریکا چگونه باید باشد به موضوع اقتصاد اشاره کرد و گفت: از اواخر اسفند 92 سیاست‌های اقتصاد مقاومتی ابلاغ شد و از سال 93 کارهای اجرایی آن شروع و از سال 94 هم قرارگاه و ستاد عملیاتی آن راه‌اندازی شد.

,

 

,

وی افزود: اتفاقات اخیر نشان داد که اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی برای جلوگیری از ایجاد تنش در اقتصاد داخلی در صورت تهاجم‌هایی مانند اقدامات اخیر رییس جمهور آمریکا بسیار مؤثر است و شاید بتوان گفت در شرایط فعلی بزرگترین ضرورت برای ما اجرایی شدن سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در ابعاد مختلف است.

,

 

,

رشیدیان خاطرنشان کرد: تحقق اقتصاد مقاومتی همت همه دستگاه‌ها و ارگان‌ها را در مسأله تولید، اشتغال و گرفتن نقش و سهم مناسب در بازارهای منطقه‌ای و بین‌المللی می‌طلبد، بنابراین همه باید کمک کنند.

,

 

,

وی اظهار داشت: این که می‌گوییم همه باید کمک کنند منظورمان فقط بخش خصوصی و دستگاه‌های دولتی نیست، بلکه دستگاه‌های قضایی، قوه مقننه و نمایندگان مجلس، نیروهای مسلح و دستگاه‌های امنیتی ما هم باید کمک کنند و همه باید در کنار یکدیگر باشیم؛ چراکه اصل بنا و محور اقتصاد مقاومتی مردم هستند و اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد مردم محور و مردم پایه.

,

 

,

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: چنانچه همه کمک کنیم و فرهنگ کار، فرهنگ استفاده از کالاهای داخلی و کیفیت کالاهای تولیدی خود را افزایش دهیم به یقین حرکت‌هایی مانند حرکت اخیر رییس جمهور آمریکا هیچ تأثیری در جایگاه، منزلت، آرامش و توسعه کشورمان نخواهد داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه