اخبار داغ

شهردار کاشمر خبر داد:

کاشمر از شهرهای پیشگام استان در اجرای مبلمان شهری است

کاشمر از شهرهای پیشگام استان در اجرای مبلمان شهری است
شهردار کاشمر، این شهر را یکی از شهرهای پیش‌گام استان در اجرای مبلمان شهری دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از کاشمربصیر جعفر سلیمانی سه‌شنبه شب در اولین حضور خود در شورای شهر کاشمر بعد از ابلاغ حکم وی، اظهار داشت: همکاری و تعامل خودم را با اعضای شورای شهر در راستای رفع مشکلات مردم اعلام می‌کنم چرا که بدون تردید آنچه خواهد گذشت زمان است و آنچه باقی خواهد ماند عزتی است که خداوند در پی زحمات و خدمات خواهد داد و لذا ما بر حسب وظایف قانونی تلاش خواهیم کرد که تکلیف خود را ادا کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کاشمربصیر,

 

,

وی افزود: هم اکنون ایام سختی ناشی از رکود حاکم بر کشور وجود دارد و وضعیت برای تأمین منابع مالی پایدار برای شهرداری‌ها چندان مناسب نیست؛ اما باید خود را آماده کنیم که آنچه به مردم وعده داده‌ایم را محقق سازیم.

,

 

,

شهردار کاشمر با تشکر از همه کسانی که با نقد سازنده اقدامات شهرداری به این مجموعه کمک می‌کنند، ادامه داد: لازم است برای پیشبرد امور مردم همه کمک کرده و مجموعه شهرداری را همراهی کنند.

,

 

,

سلیمانی با اشاره به انتخاب کاشمر به عنوانی یکی از شهرهای الگو در بحث مبلمان شهری گفت: از چند سال قبل استانداری تلاش کرد که شش شهر استان به عنوان شهرهای الگو در بحث مبلمان شهری انتخاب شوند که در نهایت شهرهای نیشابور، فریمان، سبزوار، کاشمر، گناباد و طرقبه به این منظور انتخاب شد.

,

 

,

وی خاطرنشان کرد: در همین راستا شهرداری کاشمر مشاوری را انتخاب کرد تا چند خیابان اصلی شهر کاشمر به طول 10 کیلومتر جهت کف‌سازی، مبلمان وغیره مورد مطالعه قرار بگیرد که فاز اول آن جمع‌آوری داده‌ها بود.

,

 

,

شهردار کاشمر افزود: کاشمر یکی از دو شهر پیش‌گام در اجرای طرح مبلمان شهری است و ما به عنوان مجری و سازمان همیاری شهرداری‌های استان به عنوان مطالبه‌کننده و پشتیبان هستند و هدف این است که یک کار الگویی با استفاده از ظرفیت‌های تاریخی و پیشینه شهر انجام شود ضمن اینکه اجرای معماری بر اساس الگوی ایرانی اسلامی در شهر کاشمر نیز در دستور کار ما قرار دارد.

,

 

,

سلیمانی با اشاره به ترمیم آسفالت معابر کاشمر گفت: در شش ماهه اول امسال برای ترمیم آسفالت 100 مورد از معابر و کوچه‌های شهر هدف‌گذاری کردیم که به حدود 85 درصد این هدف‌گذاری دست پیدا کردیم و حتی برای آسفالت برخی موارد که ضروری بود علی‌رغم مشکلات مالی موجود حدود 200 تن قیر خریداری کردیم ضمن اینکه هزار تن قبر هم در آینده نزدیک از طریق اداره راه به شهرداری کاشمر واگذار خواهد شد و خواهیم توانست در این زمینه اقدامات دیگری هم انجام دهیم.

,

 

,

در ابتدای این جلسه رییس شورای شهر کاشمر با اشاره به مواضع اخیر رییس جمهور آمریکا گفت: این اظهارات خوی وحشی‌گری و زورگویانه استکبار جهانی و ایالات متحده آمریکا را به نمایش گذاشت و نشان داد که ملت‌هایی که بخواهند از حقوق خود دفاع کنند تحت چه اقدامات و زورگویی‌هایی قرار می‌گیرند.

,

 

,

محمد خباززاده ادامه داد: اقدامات ترامپ برای آن‌ها دستاوردی ندارد جز آنکه ملت ایران را متحدتر می‌کند و باعث می‌شود مردم کشور ما پشت سر مقام معظم رهبری، دولت تدبیر و امید و سایر مسئولان کشور، به صورت یکپارچه از حقوق خود در صحنه بین‌المللی دفاع کنند.

,

 

,

ویبیان کرد: آنچه منافع و حقوق ایران را تأمین می‌کند و باعث می‌شود که بتوانیم از خود دفاع کنیم اتحاد و یکپارچگی ملت ایران است و خدا را شاکریم که دشمن‌های ما را از احمق‌ها آفرید و خود آن‌ها کاری کردند که ملت ما را علی‌رغم آنکه شاید دارای اختلاف نظرهایی در بعضی موارد بودند متحد کرد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه