اخبار داغ

دیر در تب نبود پزشک متخصص می سوزد/60 هزار شهروند دیری در انتظار پزشک متخصص

دیر در تب نبود پزشک متخصص می سوزد/60 هزار شهروند دیری در انتظار پزشک متخصص
نبود پزشک متخصص تمام وقت در بیمارستان امام هادی (ع) به دردی طاقت فرسا برای شهروندان دیری تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس، شهرستان دیر با جمعیت بیش از 60 هزار نفر،  یکی از محرومترین مناطق کشور است که حتی یک پزشک متخصص برای درمان مردم این شهرستان ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

شهرستان دیر نیازمند امکانات درمانی و بهداشتی مناسب و متناسب با جمعیت این شهرستان است و مردم شهرستان دیر مشکلات زیادی را تحمل می کنند ولی نبود امکانات درمانی و بهداشتی بخصوص پزشک متخصص امان مردم این شهرستان را بریده است، زیرا هر فرد برای مداوا هزینه گزافی متحمل می شوند تا اینکه بتوانند برای معالجه به شهرستانها و استان های هم جوار برای درمان خود برود.

,

, ,

شهروندان دیری با ابراز گلایه از نبود پزشک متخصص در بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر، مراتب ناراحتی خود را با با پایگاه خبری سپاس جهت تذکر به مسئولین شهرستانی و استانی در میان گذاشتند و خواستار پیگیری و رفع این مشکل شدند.

,

یکی از بانوان این شهرستان در این زمینه گفت: بارها برای درمان بیماری خود به بیمارستان امام هادی (ع) شهرستان دیر مراجعه کردم ولی به دلیل عدم وجود پزشک متخصص زن از رفتن نزد پزشک خودداری کرده ام.

,

یکی دیگر از شهروندان با  ناراحتی از حضور پزشک عمومی به جای متخصص در بیمارستان امام هادی شهرستان دیر، گفت: واقعاً جای سوال دارد که آیا بیماران اورژانسی را باید به دست پزشک عمومی سپرد؟

,

مسئولان شهرستان دیر باید این مشکل شهرستان را به صورت ویژه رسیدگی کنند تا مشکل نبود پزشک متخصص که از مهمترین مشکلات شهرستان دیر می باشد هرچه زودتر برطرف شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه