اخبار داغ

جدال احسن ساوه با تیم صدرنشین نفت امیدیه

ابراهیمی: هدفمان صعود است/عیسی زاده: خوشه طلایی لیاقت صدرنشینی دارد

ابراهیمی: هدفمان صعود است/عیسی زاده: خوشه طلایی لیاقت صدرنشینی دارد
سرمربی تیم نفت امیدیه گفت: تیم ساوه با هدایت آقای ابراهیمی بازی خوبی انجام داد و به نظرم جایگاه واقعی اش در چهار تیم بالای جدول است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نارخبر، هفته هفتم مسابقات لیگ دسته دوم عصر دیروز در گروه سوم پیگیری شد و در حساس ترین بازی در ساوه تیم صدرنشین نفت امیدیه به سختی توانست با نتیجه یک بر صفر از سد تیم رده نهمی خوشه طلایی ثنا ساوه عبور کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نارخبر،, نارخبر،,

با سرمربیان تیم ها و پیشکسوتان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره روند بازی و لیگ دسته دو فوتبال کشور گفتگو کردیم.

,

ناثصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال ساوه

, ناثصر ابراهیمی پیشکسوت فوتبال ساوه,

هدف خوشه طلایی ساوه بالای جدول و صعود از لیگ دو فوتبال است

, هدف خوشه طلایی ساوه بالای جدول و صعود از لیگ دو فوتبال است, هدف خوشه طلایی ساوه بالای جدول و صعود از لیگ دو فوتبال است,

ناصر ابراهیمی، پیشکسوت ملی پوش فوتبال و سرمربی تیم خوشه طلایی ساوه در گفتگو با خبرنگار نارخبر گفت: تیم خوشه طلایی ثنا به قدری در مقابل تیم صدرنشین جدول خوب بازی کرد که تیم حریف سعی می کرد مانند تیم های اماراتی وقت کشی کند.

,

وی با اشاره به اینکه به دنبال ادامه پیشرفت و صعود به مرحله بعد هستیم، افزود: بازیکنان حریف معتقد بودند که تا امروز اینطور بازی سختی نداشتند که نتوانند موقعیت سازی کنند حتی در دقیقه ۹۵ بازیکن ما می توانست با یک ضربه سر گل بزند.

,

ابراهیمی بیان کرد: نفت امیدیه تیم خوبی است که در صدر قرار گرفته است و خوب فوتبال بازی می کند فقط در این بازی، وقت کشی زیادی داشتند.

,

وی ادامه داد: تغییر و تحولاتی در بازی پس از صعود به لیگ دو داشتیم که مدتی نتوانستم در تیم باشم، ولی مدیریت تیم تصمیم گرفت مجدد به بازی برگردم.

,

این پیشکسوت تیم ملی فوتبال اظهار کرد: با بازی که امروز شاهد بودید و اضافه شدن چند بازیکن جدید، هدفمان صعود است.

,

عیسی زاده فوتبال ساوه

, عیسی زاده فوتبال ساوه,

خوشه طلایی به بالای جدول می تواندصعود کند

, خوشه طلایی به بالای جدول می تواندصعود کند, خوشه طلایی به بالای جدول می تواندصعود کند,

امید عیسی زاده، سرمربی تیم نفت امیدیه نیز به خبرنگار نارخبر گفت: هر دو تیم بازی روان و خوبی انجام دادند، با شناختی که از تیم خوشه طلایی داشتیم وارد زمین شدیم و توانستیم نتیجه هم بگیریم.

,

وی افزود: تیم ساوه با هدایت آقای ابراهیمی بازی خوبی انجام داد و به نظرم جایگاه واقعی اش در چهار تیم بالای جدول است.

,

عیسی زاده بیان کرد: امسال هدفمان با توجه به استعدادهای شهرستان بومی سازی بود که انجام شد و هدف دوم صعود به دسته یک کشور است.

,

وی افزود: با این بازی ۱۶ امتیازی شدیم و با تفاضل مثبت ۹ در صدر جدول تثبیت شدیم.

,

رضا عقابی  پیشکسوت فوتبال ملی ساوه

, رضا عقابی  پیشکسوت فوتبال ملی ساوه,

ابراهیمی، تیم ساوه را به مرحله بالاتر می رساند

, ابراهیمی، تیم ساوه را به مرحله بالاتر می رساند, ابراهیمی، تیم ساوه را به مرحله بالاتر می رساند,

رضا عقابی پیشکسوت ساوجی  تیم ملی نیز گفت: ساوه اکثر اوقات بازی را در اختیار داشت و با بازگشت آقای ناصر ابراهیمی می تواند جزو تیم چهار تیم صعود کند.

,

وی افزود: اول فصل با توجه به تغییرات مربی و مشکلات دیگر، بازیکنان کمی دیر هماهنگ شدند و مطمئن هستم آقای ابراهیمی به این تیم بازگشتند که تیم خوشه طلایی را به مرحله بعد ببرند.

,

عقابی بیان کرد: فوتبال ساوه با توجه به وقفه چند ساله از سطح حرفه ای فوتبال با کمبود تماشاگر مواجه شده است و مطمئن هستم با بازی های خوب خوشه طلایی و حضور تیم پاس در لیگ دسته سه کشور، بازی به بازی شاهد حضور پرشورتر تماشگران می شویم.

,

وی درباره بازی ادامه داد: تیم نفت امیدیه، در زمینه حفظ بازی خوب عمل کرد و سطح تکنیکی بازیکنانش بالا بود.

,

این کارشناس فوتبال اظهار کرد: با توجه به صدرنشین بودن تیم نفت، تیم خوشه طلایی بازی سختی داشت ولی توانست مالکیت بیشتر توپ را داشته باشد.

,

وی افزود: حمایت آقای پرویزی مدیر تیم خوشه طلایی از ورزش فوتبال ساوه باعث شد که این تیم سال گذشته به لیگ دو صعود کرند. تجربیات اسطوره فوتبال ایران آقای ابراهیمی و آقای مرادی از پیشکسوتان فوتبال ساوه حتما به این تیم کمک می کند.

,

انتهای پیام/ک

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه