اخبار داغ

یادآوری بخشی از جنایات آمریکا؛

از واردات سیگار برای کشتار ایرانیان تا گماردن داعش/ ترامپ خلیج همیشه نیلگون فارس را به خاطر بسپارد

از واردات سیگار برای کشتار ایرانیان تا گماردن داعش/ ترامپ خلیج همیشه نیلگون فارس را به خاطر بسپارد
جنایات و شرارتهای آمریکا هرگز از خاطره مردم ایران پاک نخواهد شد؛ همانان که هر روز برای ملت ما یک خواب می بینند اما نقشه هایشان به پشتوانه رهبری فرزانه جمهوری اسلامی ایران و ملت ولایتمدار خنثی می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز، به واقع شرارتهای آمریکا ضد ایران تمامی نداشته بلکه تنها چهره و شکل این جنایات تغییر کرده است از واردات سیگار به ایران برای کشتن آنان گرفته تا کشتن مسافران هواپیمایی و دست بند زدن به دستان کودک پنج ساله و گماشتن داعش.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

اگر صدای سناتور وزیر وقت آمریکا ضبط نمی شد شاید باور اینکه وی با قهقهه در برابر خبرنگاران می گوید:" سیگار به ایران وارد می کنیم تا ایرانی ها را بیشتر بکشیم" برای برخی ها باور کردنی نبود هر چند سند جنایات آمریکا نیازی به صوت و تصویر ندارد.

,

در سال 1366 نیز جنایت دیگری در خلیج فارس رخ داد؛ آنان که در جزیره قشم شاهد عینی می گویند: هواپیما در آسمان پودر شد؛ دستگاهی به نام IFF قادر به شناسایی افراد است که توسط آمریکا برای شناسایی هواپیمای مسافران ایرانی به کار گذاشته شد تا ایرباس ما را مورد اصابت قرار دهد پس از اینکه اجساد مسافران این هواپیما بیرون کشیده شد پوست سر آنان کنده شد و گوشت تن آنان جدا شده بود.

,

رئیس جمهور آمریکا  در آن زمان گفت که اصلا کاری ندارد که واقعیت چه بوده و هیچ وقت برای ساقط کردن هواپیمای مسافربری ایران عذرخواهی نمی کند. اگر جرج بوش پدر آن روز عذرخواهی نکرد اما ملوان آمریکایی که سه دهه بعد توسط سپاه دستگیر شده بود در حالی که اشکهای چشمانش را پاک می کرد در همان خلیج همیشه فارس زبان به عذرخواهی گشود تا فرماندهان خود را در پنتاگون شرمسار کند و گفت:" این یک اشتباه بود و من معذرت می خواهم."

,

اینکه چگونه صدها ایرانی در هواپیمای مسافربر کشته شدند مایه افتخار و جائزه دادن به فرمانده ناو می شود را باید در صحبتهای چند روز پیش ترامپ ترجمه کرد.
رئیس جمهور آمریکا در سخنرانی جمعه شب رسما ملت ایران را تروریسم خواند؛ با تروریسم خواندن ملت ایران، کودک پنج ساله هم از نظر آنان تروریسم محسوب می شود شاید به همین دلیل است که بر دستان او در فرودگاه دستبند زدند.

,
,

مقام معظم رهبری در این باره فرمود:" الان هم با این کارهایی که انجام می دهند نشان می دهند که آمریکا حقیقت آن چیست؟ حقوق بشر آمریکایی چیست؟ یعنی به کودک پنج ساله ایرانی دستبند زدند."

,

به کودک ایرانی پنج ساله دستبند زدند تا دست خشن ترین تروریست های تاریخ که کشتن وحشیانه ایرانیان و مسلمانان را مجاز می دانند باز گذاشته شود؛ ترامپ بارها گفته است که داعش دست پرورده آمریکا است بالاخره رئیس  جمهور آمریکا می خواهد حتی با استفاده از برخی واژه ها ایرانیان را آزار دهد؛ در استفاده از لغت خلیج عربی هم منظور دیگری نیست.

,

رئیس جمهور کشورمان در پاسخ به این گفته ترامپ چنین گفت:" چطور یک رئیس جمهور اسم یک خلیج معروف تاریخی جهانی را هنوز یاد نگرفته؛ همان خلیجی که ناوگان آمریکایی بی جهت و مداوم در آن رفت و آمد می کنند لا اقل از نظامیان خود می پرسید در نقشه هایی که دست نظامیان و خلبانان خودش است اسم آن خلیج را چگونه نوشتند."

,

اگر روزی آمریکا دشمنی را با سرنگونی مصدق نشان داد و زمانی هم با حمایت از دیکتاتوری صدام دست خود را به خون این مردم آلوده کرد، در سالی هم با انتشار ویروسها دست به جنایت زد؛ جنایاتی که در طول سالها از صورتی به صورت دیگر تغییر کرده اما ماهیت آن عوض نشده که ریشه آن نفرت از ملت ایران و تمدن چندین هزار ساله آن است.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه