اخبار داغ

نایب رئیس جامعه حوزه علمیه قم؛

جامعه مدرسین قم از زمان طاغوت صدای حق مردم بود

جامعه مدرسین قم از زمان طاغوت صدای حق مردم بود
نایب رئیس حوزه علمیه قم گفت:جامعه مدرسین از زمان طاغوت و خفقان با انتشار بیانیه و سخنرانی علیه ظلم اعتراض میکرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، آیت الله بوشهری در نشست خبری هشتمین اجلاسیه حوزه علمیه قم و بلاد با تسلیت ایام سوگواری امام حسین (ع) در خصوص برگزاری این اجلاسیه اظهار داشت: جامعه مدرسین یکی از نهادهای کهن است و در دوران خفقان و طاغوت که نمی‌شد سخن گفت و اعتراض کرد اعضای جامعه با انتشار بیانیه و سخنان افشاگرانه ایستادگی کرده و اعلامیه تاریخی در تایید مرجعیت امام (ره) را منتشر کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: سال ۷۸ اولین اجلاسیه سراسری برگزار و تا کنون ده اجلاسیه نیز تشکیل شده است که از سراسر کشور علما و روحانیون گرد هم آمدند و پیرامون مشکلات موجود به گفت‌وگو پرداختند.

,

نایب رئیس جامعه حوزه علمیه قم با بیان اینکه در کنار این اجلاسیه،اجلاسیه استانی و منطقه‌ای نیز برگزر خواهد شد، عنوان کرد: هشتمین دوره این اجلاسیه در قالب چهار کمیسیون در تبریز با همکاری آذربایجان غربی و اردبیل برگزار خواهد شد.

,

وی افزود: در این اجلاس بر اساس رسالت حوزه در مقابله با آسیب های اجتماعی که موضوع روز جامعه است و اینکه روحانیت چگونه نقش تاثیر گذار در پیشگیری از آسیب های اجتماعی و تهاجم فرهنگی دارد و در زمینه تبلیغ و ساماندهی به این برنامه ها به بحث و گفت‌وگو پرداخت خواهیم کرد.

,

آیت الله بوشهری در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با همکاری اصحاب رسانه در جهت پیشبرد اهداف انقلاب و نظام اطلاع رسانی این اجلاسیه در سطح کشور و حتی خارج از کشور به خوبی صورت بگیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه