اخبار داغ

توسط پهلوان سیمرغی صورت گرفت؛

تقدیم مدال طلای کشتی ساحلی جهان به مادر سیمرغ

تقدیم مدال طلای کشتی ساحلی جهان به مادر سیمرغ
در حاشیه مراسم استقبال از سیدجعفر قاسمی قهرمان طلای کشتی ساحلی جهان، وی مدال طلای مسابقات جهانی خود را به حاجیه‌خانم فاطمه سیلاخوری مادر شهیدان کشوری تقدیم کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سیمرغ ما، مراسم استقبال از پهلوان سیدجعفر قاسمی، قهرمان طلایی کشتی ساحلی جهان در شهرستان سیمرغ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سیمرغ ما,

بر اساس برنامه کمیته استقبال، ادای احترام به شهدای قهرمان سیمرغ در میدان شهید کشوری، حضور در فرمانداری شهرستان سیمرغ، گل‌افشانی از سوی اهالی شریف شهرستان، حضور بر مزار شهدای شهرستان و مادر والامقام شهیدان کشوری و استقبال اهالی شریف نجارکلا قدیم در مزار شهدای سرافراز از برنامه‌های این استقبال بود.

این پهلوان سیمرغی در حاشیه این مراسم مدال طلای مسابقات جهانی خود را به حاجیه‌خانم فاطمه سیلاخوری مادر شهیدان کشوری و امیر خلبان شهید احمد کشوری تقدیم کرد.

قاسمی در این خصوص اظهار کرد: مادر شهیدان کشوری زحمت فراوانی برای ورزش خصوصاً کشتی شهرستان کشیدند و امیدوارم با مقام‌هایی که به دست آوردم روح ایشان را شاد کرده باشیم.

قاسم کشوری برادر شهیدان کشوری هم که در این مراسم حضور داشت، بیان کرد: ضمن پذیرش این مدال باکمال افتخار به خاطر همه رشادت، پهلوانی و عزتی که برای شهرستانش به دست آورد آن را دوباره به این پهلوان تقدیم می‌کنیم.

وی ادامه داد: از طرف مادر و برادرانم هم از ایشان تشکر می‌کنم.
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه