اخبار داغ

رئیس پلیس راه زنجان:

نقص فنی کامیون در زنجان 4 کشته و زخمی برجا گذاشت

نقص فنی کامیون در زنجان 4 کشته و زخمی برجا گذاشت
رئیس پلیس راه استان زنجان از برخورد زنجیره ای دو دستگاه سواری پژو و دو دستگاه کامیون در محور خدابنده به همدان خبر داد و گقت: متاسفانه این حادثه یک فوتی و سه مصدوم برجا گذاشته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی اصغر شیر محمدی امروز در گفت و گو با خبرنگارعصر زنجان، به وضعیت ترافیکی جاده های استان زنجان اشاره کرد و اضهار داشت: در حال حاضر ترافیک روان و عادی در محور های مواصلاتی استان زنجان در جریان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر زنجان,

وی از تصادف زنجیره ای چهار دستگاه وسیله نقلیه در محور خدابنده به همدان خبر داد و ابراز کرد: راس ساعت 17:30 دقیقه روز گذشته دو دستگاه سواری پژو و دو دستگاه کامیون در این محور باهم برخورد کرده اند.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با بیان اینکه کامیون باری کشنده به علت نقص فتی و بی احتیاطی با سواری پژو برخورد کرده است، عنوان داشت: این حادثه منجر به تصادف زنجیره ای شده که در این راستا به یک دستگاه سواری پژو و یک دستگاه کامیون دیگری خسارت وارد شده است.

,

شیر محمدی با اشاره به اینکه این حادثه یک کشته و سه مصدوم برجا گذاشته است، تصریح کرد: مصدومان توسط نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شده و مورد با تلاش عوامل راهداری و ارگانهای امدادی پاکسازی شده است.

,

وی با بیان اینکه رانندگان با توجه به شروع فصل سرما نسبت به بازدید وسیله نقلیه اقدام کنند، افزود: بازدید کلی وسیله نقلیه و معاینات فنی در اسرع وقت انجام شود.

,

رئیس پلیس راه استان زنجان با اشاره به اینکه عدم رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی خسارت های جبران ناپذیری از خود به جا می گذارد، ادامه داد: تخطی از سرعت مجاز، سبقت غیر مجاز، انحراف به چپ و خستگی و خواب آلودگی بیشترین دلایل تصادفات جاده است.

,

شیر محمدی با بیان اینکه استفاده از کمر بند ایمنی برای همه سرنشینان و رانندگان الزامی است، اضافه کرد: در بیشتر تصادفات جاده استفاده از کمربند ایمنی جان راننده و سرنشینان را حفظ می کند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه