اخبار داغ

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان:

داروخانه ها اجازه دریافت مبلغ اضافی را ندارند/با موارد تخلف برخورد قانونی خواهد شد

داروخانه ها اجازه دریافت مبلغ اضافی را ندارند/با موارد تخلف برخورد قانونی خواهد شد
معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: داروخانه اجازه دریافت مبلغ اضافی بیشتر از آن درصد تعیین شده را ندارند و با موارد تخلفی برخورد قانونی خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ایرج خدادادی در گفتگو با صبح الوند، با بیان اینکه هیچ یک از داروخانه های استان نمی توانند بیشتر از درصدی که برای آنها تعیین شده از مشتری دریافت کنند، تصریح کرد: با موارد تخلف برخورد قانونی خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح الوند,

 

,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اظهار اینکه  برخی تخلفات را نمی شود انکار کرد، تصریح کرد: ممکن است موارد اندکی تخلف وجود داشته باشد، اما این امر عمومی نیست.

,

 

,

وی با اعلام اینکه درصد دریافتی داروخانه برای هر دارو بسیار ناچیز بوده به طوریکه نمی توان تخلفی برای آن متصورشد، ادامه داد: بعید می دانم که مسئول فنی داروخانه برای درصدی کم، شان و منزلت خود و داروخانه را پایین آورد.

,

 

,

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی همدان با اذعان به اینکه عدم آگاهی از قیمت داروها ممکن است شبهاتی را برای مشتری بوجود آورد، ادامه داد: تولید برخی داروها مربوط به ماههای گذشته می باشدو شرکت بر اساس نیاز جامعه توزیع می کند و قیمت دارو ثابت نیست.

,

 

,

خدادادی با اظهار اینکه  قیمت روی جعبه با مبلغ دریافتی متفاوت بوده و مشتری فکر می کند که دارو در چند روز اخیر توزیع شده ، تصریح کرد: این امر شبهه ای را مبنی بر اینکه مبلغی مازاد از سوی داروخانه دریافت شده در ذهن مشتری باقی می گذارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه