اخبار داغ

استاندار آذربایجان‌شرقی مطرح کرد؛

اتاق بازرگانی و بخش خصوصی در میدان نباشد تبریز ۲۰۱۸ معنی ندارد/ هر مسافر باید ۱۰۰۰ دلار هزینه کند تا گردشکر محسوب شود

اتاق بازرگانی و بخش خصوصی در میدان نباشد تبریز ۲۰۱۸ معنی ندارد/ هر مسافر باید ۱۰۰۰ دلار هزینه کند تا گردشکر محسوب شود
مجید خدابخش گفت: حتی برای انتظامات برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نیز باید از این جوانان و بخش خصوصی استفاده کنیم تا حضور بخش خصوصی علنی و پر رنگ باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، مجید خدابخش در یازدهمین نشست ستاد برنامه‌ریزی تبریز 2018 که در استانداری آذربایجان‌شرقی برگزار شد با بیان اینکه باید در خصوص ساختار نرم‌افزاری و سخت‌افزاری اقداماتی صورت گیرد، اظهار داشت: اقدامات برای شناسایی تبریز در بین کشورهای خارجی مستلزم هزینه است و این هزینه‌ها حتما برآورد و تامین خواهد شد، ولی برخی اقدامات نیز نیاز به هیچ بودجه‌ای نداشته و تنها با تقسیم‌کار انجام‌شدنی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی افزود: کتابچه‌ای در قالب سخت‌افزاری و نرم‌افزاری نیز تأمین شده است که چیزی در حدود 765 میلیون تومان هزینه‌بر بوده است؛ اقداماتی اعم از برگزاری نمایشگاه نقاشی، موسیقی و ... نیز انجام خواهد گرفت که نیاز است در این حوزه نیز تصمیماتی اتخاذ شود.

,

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه رویدادهای فرهنگی و رویدادهای ورزشی نیز باید برنامه‌ریزی شود تا در این یک سال به منصه ظهور انجامد، خاطرنشان کرد: طی جلسه‌ای که دیروز با آقای نعمت زاده برگزار شد، پیشنهاداتی در 21 بند مطرح شد که دعوت از وزرا و سفرای تمام کشورها از جمله آنها است.

,

وی ادامه داد: وزارت ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی نیز هماهنگ شود تا در کوتاه‌مدت برنامه‌ها و رویدادهای ورزشی را در طول سال برگزار کنیم.

,

خدابخش با بیان اینکه اتاق بازرگانی و بخش خصوصی اگر در میدان نباشد تبریز 2018 معنی ندارد، اذعان داشت: حتی برای انتظامات برنامه‌های فرهنگی و ورزشی نیز باید از این جوانان و بخش خصوصی استفاده کنیم تا حضور بخش خصوصی علنی و پر رنگ باشد.

,

وی متذکر شد: برای تبریز 2018 باید در این یک سال حداقل 5 مورد نمایشگاه برگزار شود تا این 54 کشور از این نمایشگاه استفاده کند.

,

استاندار آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه تورگردان‌های ترکیه‌ای موفق شده‌اند یک میلیون و 700 هزار نفر گردشگر از آلمان وارد ترکیه کنند و دولت ترکیه از همین محل به سه میلیارد سود دست یابند و به تورگردان‌ها به ازای هر گردشگر 30 دلار جایزه دهند، ابراز کرد: به‌طور متوسط بایستی هر گردشگر 1000 دلار پول خرج کند تا در برنامه تبریز 2018 گردشگر محسوب شود.

,

وی در پایان یادآور شد: لازم است تمرکز روی مباحث نرم‌افزاری کم‌هزینه و زودبازده، جهت استقبال مناسب برنامه‌ریزی شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه