اخبار داغ

جاذبه های روستای سردرآباد بوکان در فصل پاییز +تصاویر

جاذبه های روستای سردرآباد بوکان در فصل پاییز +تصاویر
با شروع فصل هزار رنگ پاییز، پیشنهاد می کنیم که خود را برای سفر یک روزه پاییزی به روستای سردار آباد بوکان آماده کنید تا با چشمان خود اوج زیبایی و رقص رنگ ها را در این روستا ببینید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کانی پرس، با شروع فصل هزار رنگ پاییز، پیشنهاد می کنیم که خود را برای سفر یک روزه پاییزی آماده کنید تا با چشم هایخودتان اوج زیبایی و رقص رنگ ها را در روستای سردارآباد بوکان ببینید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کانی پرس,

روستایی که زیبایی های این فصل در آن چند برابر جلوه می کند و با دیدن این منطقه مطمئنا پاییز یکی از فصل های مورد علاقه تان خواهد شد.
روستای سردراباد در ۴۰ کیلومتری غرب بوکان و در بخش مرکزی این شهر و در همجواری روستاهای خانقا، آشی گلان و کوهای طرغه و چکش قرار گرفته است.
باغستان و روستای قدیمی خوش آب و هوایی که به دلیل داشتن طبیعت بکر همیشه مورد توجه بسیاری از گردشگران و طبیعت دوستان بوده است. چمن زارهای وسیع، با غ ها و درختان کهن سال زیبایی کم نظیر و چشم نوازی به این تکه از دامنه های طرغه بخشیده اند.
در این منطقه می توانید باغستان های گردو و سیب را ببینید.
برای دیدن این مناظر زیبا بایستی فاصله ۲۵ کیلومتری مسیر بوکان به مهاباد را طی کرد و از سه راهی خانقا وارد روستای شرفکند و بعد از آن آش گولان شد تا در نهایت به بهشت بوکان رسید.
سردرآباد بوکان را می توان به واقع تابلوی زیبای خلقت در فصل پاییز دانست که چشم هر بیننده ای را به خود جلب می کند.

,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای یپام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه