اخبار داغ

رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمان:

ترامپ ملت بزرگ ایران را نشناخته است

ترامپ ملت بزرگ ایران را نشناخته است
رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمان گفت: اظهارات و مواضع ترامپ درخصوص سپاه و نام خلیج فارس و سایر مواردی که مطرح کرد، یاوه گویی بیش نیست؛ همه مردم ما تا آخرین قطره خون پای انقلاب و نظام می ایستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علی بیگ زاده در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان در واکنش به اظهارات اخیر رئیس جمهورآمریکا نسبت به ایران، سپاه پاسداران و خلیج فارس گفت: اظهارات ترامپ تحت تاثیر لابی گری های رژیم صهیونیستی اسرائیل گفته شده است؛ برجام یک توافق بین المللی بوده که آمریکا عضوی از آن است و این سخنان ترامپ در خصوص برجام تابع لابی گری های رژیم صهیونیستی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان,

رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمان اظهار داشت: این سخنان چهره آمریکا را در جامعه بین المللی به نوعی بد نشان می دهد که موجب تخریب اعتماد بین المللی نسبت به این کشور و صحبت های رئیس جمهور آن خواهد بود.

,

وی بیان کرد: ترامپ ملت بزرگ ایران را نشناخته است؛ زمانی که پای منافع کشور، دین و انقلاب اسلامی دربین باشد، مردم ایران یکصدا با تمام توان پشت سر نظام و رهبری می ایستند؛ لازم است ترامپ شناخت بیشتری نسبت به جامعه ما پیدا کند و سپس چنین صحبت هایی در صحنه بین المللی مطرح کند.

,

بیگ زاده تصریح کرد: نام خلیج فارس در تاریخ جهان ثبت شده است و کسی که آن را خلیج عربی بخواند، چنین قضاوت می شود که نسبت به تاریخ و جغرافیای دنیا اطلاعات کافی ندارد.

,

رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمان با اشاره به اظهارات ترامپ و مقامات آمریکایی در خصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ابراز کرد: سپاه پاسداران از بدو پیروزی انقلاب برای حفظ جمهوری اسلامی ایران در خدمت نظام، رهبری و مردم بوده و هست ودر این راستا شهدا و جانبازان زیادی تقدیم انقلاب کرده است.

,

بیگ زاده تاکید کرد: سپاه جزو متن انقلاب، مردم و نظام است و نمی توانیم سپاه را از مردم و انقلاب جدا بدانیم؛ سپاه یک ارتش بیست میلیونی از کل جمعیت ایران است.

,

وی یادآور شد: امروز به عنوان یک بسیجی ورزمنده جنگ تحمیلی می گویم سپاه در قلب تک تک ملت بزرگ ایران قرار دارد و مردم به وجود چنین نیرویی که باعث سرافرازی نظام و امنیت کشور است، می بالند و به وجودش افتخار می کنند.

,

رئیس سازمان استاندارد و تحقیقات صنعتی استان کرمان خاطرنشان کرد: اظهارات و مواضع ترامپ درخصوص سپاه و نام خلیج فارس و سایر مواردی که مطرح کرد، یاوه گویی بیش نیست؛ همه مردم ما تا آخرین قطره خون پای انقلاب و نظام می ایستند.

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه