اخبار داغ

رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور:

دستگاه قضایی همواره در کنار مردم است

دستگاه قضایی همواره در کنار مردم است
رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور گفت: مدیران دستگاه های قضایی، نهادهای حکومتی و دادگستری سعی کرده‌اند همواره در کنار مردم باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  شاخص، مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان صبح امروز با حضور رییس قوه قضاییه کشور و مدیران استانی برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

جمال انصاری رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور در این مراسم اظهار کرد: پیش از ۱۸ سال در مقیاس های استانی خدمتگذار مردم بودم و بیش از ۷ سال هم در  خدمت مردم استان قزوین بودم.

,

 

,

وی افزود: اقدامات سیستمی، برنامه محوری، رفاه همکاران، تعمیق و توسعه و ارتقای امنیت در تمام ابعاد استانی، شفاف سازی، ارتقای اقدامات سازمانی، حمایت از اقدامات مولد و اقتصادی، تسهیل امور مراجعین، برخورد با انحرافات، تعامل ضابطه مند با حفظ اقتدار تنها بخشی از فعالیت های این دوره دادگستری استان بوده است.

,

 

,

انصاری با اشاره به اینکه آنچه محقق شده حاصل تلاش همه جانبه همکاران قضایی استان، نهادهای مردمی و استانی بوده است گفت: مدیران دستگاه های قضایی، نهادهای حکومتی و دادگستری سعی کرده‌اند همواره در کنار مردم باشد.

,

 

,

وی بیان کرد: آنچه از برنامه هایی که انجام نشده مجال و فرصت برای فرد فرهیخته ای در استان است تا با دست ایشان محقق خواهد شد.

,

 

,

انصاری در پایان گفت: از تمام کسانی که به هر نحور در دادگستری همکاری کردند تا ما دوران آرامی داشته باشیم سپاسگذارم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه