اخبار داغ

کارشناس امور بین الملل:

ترامپ با طرح دکترین خروج از یونسکو به دنبال اوباما زدایی است/برجام ثابت کرد که آمریکایی ها هرگز قابل اعتماد نیستند

ترامپ با طرح دکترین خروج از یونسکو به دنبال اوباما زدایی است/برجام ثابت کرد که آمریکایی ها هرگز قابل اعتماد نیستند
کارشناس امور بین الملل، طرح موضوع خروج از یونسکو از سوی ترامپ را خروج از سیاست های رییس جمهور پیشین این کشور دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بخشایشی کارشناس امور بین الملل در گفتگو با نافع،  با بیان اینکه در حال حاضر ترامپ، دکترین خروج از پیمانهای بین المللی را انتخاب کرده است،گفت:رییس جمهور فعلی آمریکا با روش در پیش گرفته به نوعی به دنبال اوباما زدایی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نافع,

 

,

کارشناس امور بین الملل ادامه داد: در حقیقت ترامپ با مطرح کردن موضوع خروج ازسازمان یونسکوو پیمانهای بین الملل به دنبال این است تا با تغییر شیوه عملکردی رییس جمهور پیشین به مردم و سران احزاب آمریکا بفهماند که من برترین رییس جمهورسالیان اخیراین کشور هستم.

,

 

,

وی بیان کرد: ترامپ موضوع دکترین خروج از یونکسورابه منظورخروج ازعملکرد اوباامطرح کرده است.

,

 

,

بخشایشی با اذعان به اینکه سازمان یونسکو از سازمانهای وابسته به سازمان ملل است که به جهت نقش موثر در تبیین فرهنگ ملت ها و تقویت مسائل فرهنگی برای سازمان ملل از جایگاه ویژه ای برخوردار است تصریح کرد:خروج آمریکا ازیونسکو تنها تهدید مالی برای این سازمان است.

,

 

,

وی با بیان اینکه ترامپ در شرایط موجود و با طرح موضوع دکترین خروج از یونسکو،در حقیقت به دنبال ایجاد جنجال در مجامع بین المللی و از سوی دیگر جلب نظر سران و مردم آمریکاست،اظهار کرد: برجام در واقع از ابتدا کلاهی بود که آمریکایی ها بر سرایران گذاشتند اما این شرایط موجب شد تا مردم متوجه شوند که آمریکایی ها هرگزقابل اعتماد نیستند.

,

 

,

بخشایشی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اظهارات اخیر ترامپ در خصوص برجام نیزعنوان کرد:ترامپ در سخنرانی اخیر خود ، شرط پذیرش برجام را ایجاد محدودیت دائمی به منظورغنی سازی هسته ای و همچنین مذاکره بر سر تسلیحات موشکی اعلام کرد.

,

 

,

وی افزود: درحقیقت ترامپ در جنجال به راه افتاده با طرح موضوع خروج از برجام به دنبال فراهم کردن شرایط مضاعفی برای مذاکره است که البته به عقیده من این اتفاق نخوهد افتاد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه