اخبار داغ

دبیر شورای هماهنگی استان آذربایجان غربی؛

آذربایجان غربی میزبان مسابقات تواشیح کشوری می شود

آذربایجان غربی میزبان مسابقات تواشیح کشوری می شود
معاون مدیرکل اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی و دبیر شورای هماهنگی استان آذربایجان غربی گفت: مسابقات کشوری تواشیح دهم و یازدهم آبانماه به میزبانی استان آذربایجان غربی با حضور ۳۱ استان در ارومیه برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شاهین پیام صبح امروز با حضور معاون و مشاور فرهنگی مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی و در راستای تشکیل شورای هماهنگی واحدهای تابعه وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی جلسه شورای فرهنگی در محل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شاهین دژ برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاهین پیام,

غلامعلی میرزایی رئیس اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی شهرستان شاهین دژ ضمن عرض خیر مقدم حضور مهمانان و مدعوین به تشریح برنامه ها و اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان پرداخت و هدف از تشکیل شورای هماهنگی واحدهای تابعه وزارت کار را احصاء مشکلات عمومی جامعه در سطح شهرستان ها و انتقال به مراکز استانی و کشوری جهت مرتفع سازی عنوان کرد و از جمله زیرشاخه های این شورا را که امروز حول آن موضوع جلسه را تشکیل داده ایم شورای فرهنگی شهرستان است.

,

حسن عامیان معاون مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی هدف از تشکیل شورای هماهنگی و بحث های فرهنگی را هم افزایی دستگاههای اجرایی در جهت کمک به رشد و توسعه جامعه و مرتفع سازی مشکلات مردمی عنوان کرد و افزود: اشتغال و بیکاری یکی از معضلاتی است که امروزه گریبانگیر کل کشور شده است و در کنار این معضل با توجه به هم مرز بودن استان با چندین کشور بایست بیشتر مسائل فرهنگی را مورد توجه قرار داده و در مقابله با تهاجمات فرهنگی بیشترین فعالیت را داشته باشیم.

,

وی از میزبانی استان آذربایجان غربی در مسابقات تواشیح کشوری با حضور ۳۱ استان خبر داد که دهم و یازدهم آبانماه در مرکز استان با حضور معاون وزیر کشور برگزار میشود و این اولین قدم در راستای اعتلای فرهنگ مذهبی در سطح استان خواهد بود.

,

معاون مدیر کل اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی استان آذربایجان غربی به بحث جمع آوری اطلاعات نونهالان ۲ تا ۱۲ سال که کارهای شاخص علمی ،فرهنگی ورزشی و هنری دارند پرداخت و افزود :برآنیم تا با جمع آوری این اطلاعات که سهمیه استان یکصد نفر میباشد با تکمیل فرم هایی که در اختیار شهرستان ها قرار داده ایم ضمن معرفی به مرکز ،جهت پرورش هرچه بیشتر و حمایتهای لازم در زمینه رشد نخبه اقدامات لازم را انجام دهیم.

,

این مقام مسئول از مدیران اجرایی شهرستان خواست تا با ارائه راهکار های لازم و تعامل و همگرایی در جهت برطرف سازی مشکلات شهرستانی نهایت همکاری را به انجام رسانده تا شاهد پیشرفت های خوبی در سطح شهرستان باشیم.

,

محمد میرقلنج مشاور مدیرکل اداره تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان و کارشناس علوم قرآنی ضمن ابراز مسرت خاطر خود به جهت حضور در جمع مدیران شاهین دژی گفت: شأن نظام جمهوری اسلامی اخلاق قرآنی است و مردم ما باید بدانند که اخلاق حرف اول را میزند.

,

وی ابراز داشت: مهمترین ماموریت وزارت کار مسائل اجتماعی و فرهنگی است و آنچنانکه مقام معظم رهبری فرموده اند نباید در زمینه فرهنگ از مقرون به صرفه نبودن گفت و بایست منشور توسعه فرهنگ قرآنی در جامعه نهادینه شده و در عین حال خدمتگزاری صادقانه در بین مسئولین رواج پیدا کند.

,

این کارشناس مسائل قرآنی به توسعه نماز،فرهنگ عفاف و حجاب،تحکیم بنیان خانواده،فرهنگ سوادآموزی،ایثار و شهادت وامربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و اظهار داشت : تمامی این مسائل با توجه به نیازسنجی جامعه هدف جزء آیین نامه های شورای هماهنگی بوده و میطلبد تا تماما اعضای شورا عزم خود را در راستای تقویت و توسعه مصادیق فرهنگی جزم نمایند.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه