اخبار داغ

خورشید برجام توزرد از آب درآمد!

امروز تهدید «گفتمان انقلاب اسلامی» از سوی برخی سیاسیون است، نه برجام

امروز تهدید «گفتمان انقلاب اسلامی» از سوی برخی سیاسیون است، نه برجام
آنها باز هم دارند آدرس اشتباه به مردم می دهند و به جای اینکه بر اشتباه بودن مذاکره با امریکا صحه بگذارند و در بارگاه حضرت حق «توبه نصوح» بدارند، متاسفانه به دامن آلوده کفار اروپا پناه برده اند و خود و آنان را در یک جبهه می بینند!
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ندای اصفهان– عبدالغفار امیدوار/ خداوند متعال در قرآن کریم در مورد شیوه و راه های نفوذ شیطان تعبیر عجیبی دارد؛ «خطوات الشیطان» (کریمه بقره/ شریفه ۱۶۸)؛ یعنی شیطان گام به گام نفوذ می کند و همانطور که امام ره و مقام معظم رهبری بارها فرموده اند امریکا «شیطان بزرگ» است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ب, ندای اصفهان, عبدالغفار امیدوار,

شیطان بزرگ نیز درست از شیوه نفوذ ابلیس استفاده می کند؛ در قدم اول با مذاکرات، صنعت هسته ای ما را زمین گیر کردند و قلب آن را از کار انداختند. و در گام دوم می خواهند ما را خلع سلاح کنند. (البته خوشبختانه مسئولان می گویند ما زیر بار آن نمی رویم و احتمالا همین روزهاست که بار دیگر ملت را به خیابانها می کشند و از آنها می خواهند که فریاد بزنند: «موشک قاره پیما حق مسلم ماست»!)

,

(اما من هنوز بدبینم که آیا اصلاح طلب ها سر حرفشان می مانند یا نه؟! آخر آنها سوء سابقه دارند؛ در زمانی نه چندان دور شعار «انرژی هسته ای حق مسلم ماست» در سراسر ایران طنین انداز بود اما مسئولان سر از برجام درآوردند! قلب حق را با سیمان پر کردند و دانشمندان هسته ای سر از اداره اوقاف…!)

,

 

,

خداوند امام راحلمان را رحمت کند که می فرمود: «مستکبرین مثل سگ درنده هستند، در مقابل این سگ اگر ایستادید و تهاجم کردید، فرار می‌کنند، اما اگر  عقب‌نشینی کردید و ترسیدید پاچه شما را می‌گیرد، اگر بیشتر ضعف نشان دادید، پای تو را می‌گیرد و اگر بیشتر ضعف نشان دادید، تا تو را ندرد، دست از سرت برنمی دارد و تو را نابود می‌کند».

,

تز امام این بود که در مقابل دشمن و مستکبران اگر مقاومت کردید و ایستادید موفق می‌شوید. در مقام عمل هم در همه صحنه‌ها با صلابت و شجاعت ایستاد و موفق شد با اعتقاد به آیه قرآن که «وَ إِنْ تَصْبِرُوا وَتَتَّقُوا لَا یَضُرُّکُمْ کَیْدُهُمْ شَیْئًا» (کریمه آل عمران/ شریفه ۱۲۰) اگر تقوا پیشه کنید و صبورانه مقاومت کنید، کید دشمنان نمی‌تواند ضرری به شما برساند؛ برای اینکه خداوند فرموده «إِنَّ اللّهَ بِما یَعْمَلُونَ مُحِیطٌ»؛ خداوند به عمل دشمنان و آنچه را دنبال می‌کنند احاطه دارد (به نقل از حجت الاسلام و المسلمین رحیمیان).

,

عَلی ایّ حال ان شاءالله با درایت های مقام معظم رهبری و بصیرت مردم این مرحله را هم با موفقیت پشت سر خواهیم گذاشت اما مشکل و خطر جدی که مسئولان و تا حدودی مردم را دارد تهدید می کند اینها نیست؛ خطر اصلی این است که گفتمان انقلاب اسلامی که «عَلَم کردن پرچم خدا در برابر اومانیسم» بود و در این «زیستار» (پارادایم)، ظالمین «شیطان بزرگ» نامیده می شدند، حالا امروز از آن گفتمان دور افتاده ایم و در زیستار جدید، امریکا «کدخدا» نامیده می شود.

,

ریشه این ویروس و انحراف بزرگ ریشه دواندن «حبّ دنیا» در دل مسئولان و دلبندهایشان (آقازاده ها) است. و حُبُّ الدُّنیا راسُ کلِّ خَطیئه. لذا امام ره زهد را لازمترین امر برای مسئولان جمهوری اسلامی می دانست و از کاخ نشینی بر حذر می داشت و کوخ نشینی را تکلیف می دانست.

,

اصلاح طلب ها بعد از نافرجامی قابل پیش بینی برجام، که مکرّر از سوی مقام معظم رهبری به آن تذکر داده شده بودند چه دفاعی از خود در برابر مقام معظم رهبری و ملت ایران دارند؟

,

بعد از شکست برجام حرف اصلی اصلاح طلبها این است که «ما دنیا را با خودمان متحد کرده ایم و امروز امریکا تنهاست و این دستاورد کمی نیست».

,

پاسخ این ادعای بزک دوزک شده گزاف این است که اولاً، گرچه اروپا ظاهرا پشت ایران است اما عملاً اینطور نیست؛ چون امروز اروپا گرچه از درون برجام، اما دارد برنامه موشکی ما را متهم به برهم زدن امنیت منطقه می کند و از قابلیت این موشکها در حمل کلاهک هسته ای ابراز نگرانی می کند (و این یعنی ما به ایران همچنان بی اعتمادیم). ضمنا بنا به گفته رییس بانک مرکزی، برای گردش جهانی پول ایران کمک جدی هم نمی کنند.

,

آری! متاسفانه برخی سیاسیون چشم امیدشان را از خدا و ملتشان بر گردانده اند و یک روز به امریکا دلخوش می کنند و روز دیگر به اروپا. باید به آنها گفت: «أَ أَرْبَابٌ مُتَفَرِّقُونَ خَیْرٌ أَمِ اللَّهُ الْوَاحِدُ الْقَهَّارُ» (کریمه یوسف/ شریفه ۳۹).

,

واقعیت این است که امریکا و اروپا دو روی یک سکه هستند بلکه اروپا تتمّه و ته مانده امریکاست و اراده و اختیاری از خود در برابر امریکا ندارد. یکی نقش پلیس خوب و دیگری نقش پلیس بد را بازی می کند و هر دو، دو لبه یک قیچی هستند لذا حرف های خیالبافانه و عوام پسند و عوام فریبی چون «آرایش جهانی در برابر امریکا» افزودن توهم و خوش خیالی دیگری بر خوش خیالی های قبلی است. امروز باید گفت: امریکا از اروپا بدتر، اروپا از امریکا بدتر.

,

مَخلص کلام اینکه در دنیایی که دست امریکا و اروپا تا مرفق در خون مظلومان است با خوش خیالی دَم از «بُرد اخلاقی» می زنیم در حالی که چندین سال است زیر خورشید تابان برجام! نه سانتریفیوژها می چرخند و نه چرخ زندگی و کارخانه ها. و نه سایه شوم جنگ کنار رفته و نه حتی اجماع به قول آقایان جهانی از سر ما کوتاه شده. آنها همچنان به بهانه های مختلف موشکی، حقوق بشر، تروریسم و …بر طبل «ایران هراسی» می کوبند و شرایط را در حال برگرداندن به سال های قبل از ۹۲ هستند (البته با این تفاوت که آن روزها حداقل خودمان بودیم و پیش خودمان و ملتهای مظلوم و خدا و امام زمان عج سرمان بالا بود و عزتی داشتیم).

,

ثانیا حضرات بفرمایند متحد کردن کفار اروپا با خودمان به چه قیمتی برای ما دارد تمام می شود؟ راستی اگر این  اتحاد اروپا با ما (بخوانید توهم اتحاد) اینقدر خوب است پس بیایید علاوه بر کدخدایی امریکا از استقلال و گفتمان انقلاب دست بردارید و با اسراییل هم دوستی کنید تا همین چند کشور باقی مانده هم با ما متحد شوند کما اینکه با رژیم منحوس پهلوی نیز متحد بودند. گویی اصلا فراموش کرده ایم که برای چه انقلاب کردیم و گویا گفتمان ما استقلال و آزادی و مبارزه با ظالمین و زیر بار زور نرفتن و… نبوده است.

,

راه درست کدام است؟

,

راه درست تنها بازگشت به توحید و توکّل بر خدا، اتحاد، مبارزه جدی با فقر و فساد و تبعیض در داخل، خودباوری، بی اعتمادی به ظالمین، صبر و فعال سازی ظرفیت های داخلی کشور و خروج از برجام به اندازه خروج امریکا و اروپا از برجام است (وَ إِمّا تَخافَنَّ مِنْ قَوْم خِیانَهً فَانْبِذْ إِلَیْهِمْ عَلى سَواء إِنَّ اللّهَ لایُحِبُّ الْخائِنینَ؛ و هر گاه (با ظهور نشانه هائى) از خیانت گروهى بیم داشته باشى به طور عادلانه به آنها اعلام کن که پیمانشان لغو شده است؛ زیرا خداوند، خائنان را دوست نمى دارد.

,

واقعیت این است که فرجام از اولش هم اشتباه بود و متاسفانه تخیل غالب اصلاح طلبان هنوز هم توطئه را توهم بر می شمرد و نگاهشان نه به اسلام است نه به جمهور بلکه قبله شان اگر امریکا نشد اروپاست!

,

آنها باز هم دارند آدرس اشتباه به مردم می دهند و به جای اینکه فرمایشات پیش از برجام مقام معظم رهبری مبنی بر اشتباه بودن مذاکره با امریکا را «به دلیل مضرات بسیاری که دارد و سودی که اصلا ندارد»، صحه بگذارند و از معظم له و ملت ایران عذر تقصیر بطلبند و در بارگاه حضرت حق «توبه نصوح» بدارند، متاسفانه به دامن آلوده کفار اروپا پناه برده اند و خود و آنان را در یک جبهه می بینند!

,

امروز اگر هم خروج از برجام اشتباه باشد وفاداری صد درصد هم به آن دیگر نه اشتباه که «خیانت» به ایران و مخالف صریح آیات قران کریم است؛ همان آیاتی که ریاست محترم جمهور خواندن ادامه آنها را به صلاح ندانست (اینجا)! اما ما می خوانیم و مطالبه اش می کنیم:

, اینجا,

وَ إِمّا تَخافَنَّ مِنْ قَوْم خِیانَهً فَانْبِذْ إِلَیْهِمْ عَلى سَواء إِنَّ اللّهَ لایُحِبُّ الْخائِنینَ؛ و هر گاه (با ظهور نشانه هائى) از خیانت گروهى بیم داشته باشى به طور عادلانه به آنها اعلام کن که پیمانشان لغو شده است; زیرا خداوند، خائنان را دوست نمى دارد.

,

عبرت برجام

,

برجام دستاوردی نداشت و مسیری غلط بود که تحت فشارهای خارجی و اشتباهات دیپلماتیک دولت قبل و فشار افکار عمومی و توهمات و خوش خیالی های برخی سیاسیون بر گفتمان انقلاب اسلامی همچون «جام زهری» خورانده شد. اما در عین حال تذکری شد برای نسل های اول انقلاب و عبرتی برای نسل های بعدی انقلاب، تا خود تجربه کنند که استکبار قابل اعتماد نیست و زبانی جز زور نمی فهمد.

,

و این تذکر و عبرت و تجربه به هر ترتیب باید از نسل های اول انقلاب که چهره کریه ابرنکبتها را تجربه کرده بودند به نسل های بعدی که قرار است سکان دارن و وارثان انقلاب اسلامی باشند انتقال می یافت که بحمدالله این اتفاق مبارک افتاد (و اگر خدا خواهد عدو شود سبب خیر).

,

شناخت و لمس قُبح استکبار و پرهیز از اعتماد و اتکال به مستکبران و لزوم حفظ استقلال و وحدت و توحید و خودباوری از اصلی ترین گزاره های گفتمان انقلاب اسلامی است که امروز نسل های اخیر انقلاب اسلامی لزوم آن را بیش از هر زمان دیگری با همه وجودشان تجربه کردند و گفتمان انقلاب اسلامی و به خصوص مبارزه با ابرنکبت ها را تا چندین نسل تضمین نمود.

,

چهار دهه است که خداوند افتخار بر دوش کشیدن پرچم امر به معروف و نهی از منکر استکبار جهانی و پرچم حاکمیت دین را بر دوش حکومت و ملت شریف و جوانمرد ایران قرار داده است اما به هوش باشیم که اگر قدر این شرافت را ندانیم هیچ قولی از سوی خدا داده نشده که این افتخار برای دولت و ملت ما جاودانه باشد. بترسیم از روزی که این مدال افتخار از سینه ما برداشته شود و بر سینه دیگران بدرخشد.

,

آیه قرآن: اگر شما خدا را یاری نکنید شما را می بریم و امت دیگری را جایگزین شما می کنیم: یا أَیُّهَا الَّذینَ آمَنُوا مَنْ یَرْتَدَّ مِنْکُمْ عَنْ دینِهِ فَسَوْفَ یَأْتِی اللَّهُ بِقَوْمٍ یُحِبُّهُمْ وَ یُحِبُّونَهُ أَذِلَّهٍ عَلَی الْمُؤْمِنینَ أَعِزَّهٍ عَلَی الْکافِرینَ یُجاهِدُونَ فی‏ سَبیلِ اللَّهِ وَ لا یَخافُونَ لَوْمَهَ لائِمٍ ذلِکَ فَضْلُ اللَّهِ یُؤْتیهِ مَنْ یَشاءُ وَ اللَّهُ واسِعٌ عَلیمٌ؛

,

ای کسانیکه ایمان آورده اید هر کس از شما که از دینش برگردد، پس بزودی خدا مردمی را می آورد که هم خدا دوستشان دارد و هم آنها خدا را دوست دارند، اینها در برابر مؤمنین متواضع و در برابر کافران مقتدرند و در راه خدا جهاد می کنند و از ملامت هیچ ملامتگری پروا ندارند، این فضل و برتری از جانب خداست که به هر کس بخواهد و صلاح بداند می دهد و خدا وسعت بخش و بسیار داناست. (کریمه مائده/ شریفه ۵۴)

,

آیا این شایسته است که ملتی با داشتن سیدالشهداء بازیچه دست ابرنکبتها بشود آن وقت کشوری مثل کره شمالی با شجاعت تمام در برابر ابرنکبتها پرچم مقاومت را برافروزد؟ و در برابر تهدیدهای توخالی امریکا و اذنابش، نه تهدید؛ که عملا سامانه دفاعی خودش را روز به روز مستحکم تر کند (وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّهٍ وَ مِنْ رِباطِ الْخَیْلِ).

,

البته هرگز نمی خواهم ملت و دولت مسلمان ایران را با کره مقایسه کنم اما می خواهم بگویم افتخار الگوی مبارزه و ایستادگی در برابر زورگویی های مستکبران کما فی السابق باید اولا بر تارک نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بدرخشد.

,

خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

,

انتهای پیام/ ندای اصفهان

, ندای اصفهان]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه