اخبار داغ

تنها وزنه بردار هرمزگانیِ عضو تیم ملی و قهرمان آسیا:

برای کسب مدال جهانی عازم آمریکا می شوم

برای کسب مدال جهانی عازم آمریکا می شوم
ملی پوش دسته ۶۹ کیلوگرم وزنه برداری کشورمان با اشاره به حضورش در مسابقات جهانی آمریکا اظهار کرد: فکر می کنم بعد از چند سال بتوانم برای سبک وزن در آوردگاه جهانی مدال کسب کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مجید عسکری قهرمان وزنه برداری ایران و آسیا در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار رودان نیوز با اشاره به حضورش دراردوی تیم ملی در بابلسر گفت؛ شرایط بسیار خوبی را در اردوی بابلسر به همراه سایر ملی پوشان پشت سر می گذارم.
وی افزود: در پایان این اردوی سه هفته ای و پس از گذراندن اردویی دیگر در تهران نفرات تیم ملی وزنه برداری شامل هشت نفر اصلی و دو نفر ذخیره برای حضور در مسابقات جهانی آمریکاکه ۵۰ روز دیگر برگزار خواهد شد اعزام می شوند.
قهرمان وزنه برداری آسیا اظهار کرد:کمتر از یک سال است که در وزن بالاتر یعنی دسته ۶۹ کیلوگرم وزنه می زنم، از آنجاییکه کسب مدال سبک وزن برای کشورم بسیار حائز اهمیت است تمام تلاش را برای قرار گرفتن بر روی سکوی رقابت های جهانی بکار خواهم بست.
مجید عسکری تصریح کرد: از اهمیت کار خودم در این مسابقات باخبر هستم چرا که تاکنون تیم وزنه برداری کشورمان در سبک وزن موفق به کسب مدال جهانی نشده است، انشا الله با تمام توان برای تحقق این مهم تلاش می کنم.
این ورزنه بردار رودانی با اشاره به عدم حضور برخی رقیبان اصلی خود در این رقابت ها گفت: وزنه برداران چین، روسیه و ترکیه بدلیل اثبات دوپینگ تیم کشورشان از حضور در این مسابقات محروم شده اند و با این وجود چند رقیب اصلی ام که از این کشورها بودند حضور نخواهند داشت اما وزنه برداران سبک وزن بسیار خوبی از کشورهای آمریکا، مکزیک و حتی کره شمالی حاضر خواهند بود.
وی اضافه کرد:طبق آخرین رنکیگنی که از سوی فدراسیون جهانی وزنه برداری ( رنکینگ ۲۰۱۶) در دسته ۶۹ کیلوگرم اعلام شده رتبه های اول تا چهارم این رنکینگ بدلیل محرومیت در رقابت های جهانی نسیتند.
عسکری در خصوص وضعیت تمرینی خود در وزن جدید عنوان کرد: خدارا شکر شرایط خوبی را دارم و تلاش خواهم کرد تا روز اعزام به مسابقات جهانی آمریکا به مرز آمادگی ایده ال برسم.
وزنه بردارجوان رودانی  از قهرمانی چند روزه اخیر خود در مسابقات قهرمانی باشگاهای کشور خبر داد و گفت:  در مسابقات وزنه برداری قهرمانی باشگاههای کشور با تیم پدافند تهران در دسته ۶۹ کیلو گرم با مهار وزنه ۱۳۰ کیلو گرم در حرکت یک ضرب و ۱۶۰ کیلو گرم در حرکت دو ضرب در مجموع ۲۹۰ کیلو گرم را بالای سر بردم و موفق به کسب مدال طلای این مسابقات شدم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
,
,
,
,
,
,
,

قهرمان وزنه برداری ایران و آسیا تاکید کرد: توان بالای سر بردن وزنه های بهتر و ثبت رکوردی جدید را داشتم اما چون رقیب جدی را پشت سر خود نمی دیدم ترجیح دادم بدون فشار و استرس با همین رکورد ها در این مسابقات به کار خود پایان دهم.

,

یک تلفن روحیه بخش هم از طرف مسئولین نداشتم
مجیدعسکری در ادامه به عدم توجه مسئولین به قهرمانان ورزشی اشاره کرد و گفت: همیشه برایم جای سوال است چرا وزنه برداران سایر استانها در تمامی اردوها مورد توجه ویژه مسئولان ارشد ورزش استان و شهرستانشان قرار می گیرند اما تنها ملی پوش وزنه برداری هرمزگان هنوز پس از گذشت سال ها ملی پوشی در انتظار یک تلفن روحیه بخش از سوی مسئولین خود است.
وی افزود: قطعا برای یک ورزشکار آن هم در سطح ملی انتظار توجه بیشتر به او نمی توانند توقع بزرگ و غیر ممکن باشد. از این روی همیشه بر این باور بودم که عدم توجه مسئولین به منزله بی ارزش بودن افتخارم نزد آنهاست.
عسکری ادامه داد: وقتی یک ورزشکار با تحمل سختی های فراوان از جمله دوری ۹،۸ ماهه از خانواده فقط به فکر کسب افتخار برای ایران عزیز است نیاز به یک انگیزه مضاعف دارد.
قهرمان وزنه برداری ایران و آسیا تصریح کرد: شاید در برخی رشته ها مسابقات بین المللی متعددی در طول یک سال برگزار شود و ورزشکار فرصت کسب افتخارات بیشتری را داشته باشد اما در وزنه برداری یک بار در طول یک سال پشت پولاد سرد برای کسب افتخار هستیم و این نشان از ارزش بسیار بالای کسب مدال در این رشته است.
این ورزشکار پر افتخار رودانی یاد آور شد: متاسفانه هر سال نگاه ها به افتخارات ورزشکاران کم رنگ تر می شود، این موضوع هرگز خوش آیند نیست چرا که صبوری کردن ورزشکار بسیار سخت و سنگین است.
وی در پاسخ به اینکه آیا مسئولین تاکنون به وعده هایشان پس از کسب افتخار توسط شما عمل کرده اند گفت: در سال ۹۰ یک قطعه زمین مسکونی و یک قطعه زمین تجاری ۴۰ متری جهت واگذاری به بنده مصوب گردید که با توجه به محل نامناسب قطعه زمین مسکونی بنا بر جا به جایی آن شد و شهردار رودان نیز با این موضوع موافقت کرد اما تاکنون کار تغییر محل زمین صورت نگرفته و قطعه زمین تجاری هم  که جزء مصوبات شورای شهر بود تاکنون هیچ اقدامی برای واگذاری آن به بنده صورت نپذیرفته است.
عسکری در ادامه از وضعیت نامناسب سالن وزنه برداری رودان گفت و افزود: اگر فضای تمرینی مناسبی در رودان داشتیم این اطمینان را به شما میدادم که هر ساله استعداد های بسیار نابی در حد قهرمانی کشور از رودان به کشور معرفی شود.
وی در پایان خاطر نشان کرد: هر وقت که از مسابقات به شهرستان باز می گردم شاهد شور و شوق نونهالان و نوجوانان زیادی برای فراگیری این رشته ورزشی هستم اما خانواده های آنها پس از گذارندن اولین روز تمرین و حضور در این مکان برای روز دوم از شرکت نونهال و نوجوان خود بدلیل همین شرایط نابسامان جلوگیری می کنند.

, یک تلفن روحیه بخش هم از طرف مسئولین نداشتم, یک تلفن روحیه بخش هم از طرف مسئولین نداشتم,
,
,
,
,
,
,
,
,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه