اخبار داغ

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد خبرداد:

خلع ید پیمانکار پل لنده به تراب دهدشت/ تکمیل پل لنده به تراب 40میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

خلع ید پیمانکار پل لنده به تراب دهدشت/ تکمیل پل لنده به تراب 40میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمداز خلع ید پیمانکار پل لنده، تراب به دهدشت و برگزاری مناقصه جدید ظرف مدت 45روز آینده خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، محمد علی علیمردانی در بازدید از راه ارتباطی لنده، تراب به دهدشت در حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، ضمن اشاره به کمبود اعتبارات در حوزه راهسازی گفت: طول مسیر جاده لنده، تراب به دهدشت 12کیلومتر است که در قالب سه قطعه می باشد که قطعه اول آن به طول800+ 2 به یک پیمانکار واگذار و سایر قطعات آن نیز در حال آماده سازی و اگذاری است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده,

وی افزود: میزان کل قرارداد این پروژه بیش از 160میلیارد ریال می باشد که تا کنون این قطعه 40درصد پیشرفت کاری داشته است.

,

مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: به علت مشکلاتی که با پیمانکار پل تراب داشتیم این پیمانکار خلع ید و ظرف 45 روز آینده آگاهی جدید جهت پیمان این پل برگزار خواهدشد.

,

وی تاکیدکرد: میزان عملکرد پل تراب با هزینه سازهای فولادی خریداری شده بیش از شش میلیارد ریال است که امید است با تزریق اعتبارات ملی بتوانیم هرچه سریعتر این پل  احداث کنیم.

,

علیمردانی در ادامه اظهارکرد: اعتبارات استانی چندان جواب گوی هزینه های راه سازی نیستند و باید از محل اعتبارات ملی و ماده 180این پروژه ها حمایت مالی شوند.

,

وی در ادامه خاطر نشان کرد: برای تکمیل و راه اندازی پل لنده، تراب به دهدشت بیش از 40میلیارد ریال اعتبار لازم است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه