اخبار داغ

کتاب «قبیله زینب (س) » منتشر شد

کتاب «قبیله زینب (س) » منتشر شد
کتاب«قبیله زینب(س) » به همت بسیج جامعه زنان استان اردبیل و حمایت مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به تعداد ۱۰۰۰ جلد منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بانوی کوثر، کتاب «قبیله زینب (س) »روایت و خاطرات زنان شهیده و جانباز و ایثارگر دوران دفاع مقدس می باشد. که به همت بسیج جامعه زنان استان اردبیل و حمایت مرکز حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس به شمارگان 1000 جلد منشر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بانوی کوثر,

مجموعه فوق به معرفی تعدادی از این بانوان شهید و جانباز و ایثارگر در طول جنگ و انقلاب پرداخته است.

,

گزیده ای از کتاب قبیله عشق را در زیر بخوانید:

,

روز جمعه بیست و یکم اسفند ماه سال 1366 ساعت 5/10 صبح دو فروند هواپیمای میگ بر فراز آسمان پدیدار شدند و هشت راکت به سوی خانه های مردم بی دفاع رها کردند. در طی این حمله که بیشتر در محله یساول به وقوع پیوست 15 تن از همشهریان شهید و 17 تن مجروح و هفت  باب خانه و دو باب مغازه و یک سالن ورزشی و یک مسجد بین 10 تا 100 درصد تخریب شد؛ در این حمله 9 مرد 3 زن و سه کودک زیر 15 سال شهید شدند.

,

راکت ها با عنوان "جیمی " به وزن 300 کیلو گرم و به بلندی یک متر و سی سانتی متر ساخت روسیه بود از این هشت راکت دو راکت خوشبختانه عمل نکرد و یک راکت هم در خارج از شهر (زمینهای زراعی روستای نیار) منفجر شد و آسیبی به کسی نرساند ، ولی بقیه 5 راکت رها شده خسارت قابل توجهی به بار آوردند. بر اساس اطلاعات به دست آمده دو دلیل برای حمله هوایی بیان شده است....

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه