اخبار داغ

فرماندار لنده:

بی توجهی برخی مدیران کل استان به مناطق محروم/شهرستان لنده به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است

بی توجهی برخی مدیران کل استان به مناطق محروم/شهرستان لنده به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده است
فرماندار شهرستان لنده در جلسه شورای اداری خطاب به استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: بیشتر حقوق عادی و طبیعی این مردم به دلیل عمق محرومیت ها به آرزویشان تبدیل شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، دارا کریمی نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان لنده که با حضور استاندار کهگیلویه وبویراحمد، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل و مدیران شهرستان لنده در محل سالن جلسات شهرداری لنده برگزارشد گفت: شهرستان لنده هشتمین شهرستان در استان کهگیلویه وبویراحمد است که در دولت دهم از بخش به شهرستان ارتقا یافت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، ,

وی افزود: این شهرستان بیش از 850کیلومتر مربع وسعت دارد که دارای دوبخش مرکزی و موگرمون و جمعیتی بالغ بر 22هزارنفر دارد که این این تعداد41درصد در سطح روستاها و و مابقی در سطح شهر و شهرک های لنده ساکن می باشند.

,

فرماندار شهرستان لنده تصریح کرد: ظرفیت بی نظیر شهرستان با توجه به میزان بارندگی 450میلی متر در طول سال می تواند این شهرستان را به یکی از قطب های بزرگ تولید و صادرات انجیر در استان و کشور تبدیل کند.

,

وی تاکیدکرد: این شهرستان سرشار از استعدادهای بی نظیر در زمینه های فرهنگ و هنر است که حسین پناهی به عنوان یکی مفاخر و هنرمندان بزرگ این شهرستان است که می توان از این ظرفیت عظیم درآمد زایی اقتصادی برای شهرستان کرد.

,

کریمی نژاد اظهارکرد: وجود معادن بوکسیت، گچ طبی با غنای بالای 90درصد، فسفات در روستای قیام و گوگرد قابلیت های بالقوه ای هستند که می بایست به بالفعل تبدیل شوند.

,

رئیس شورای اداری شهرستان لنده تصریح کرد:با تلاش های استاندار قبلی و همت مدیران شهرستان لنده و با انتخاب این شهرستان به عنوان مجری طرح پایلوت اقتصاد مقاومتی به زودی شاهد استقرار بنیاد مستضعفان در شهرستان لنده برای اجرای طرح های مختلف اقتصاد مقاومتی در این شهرستان خواهیم بود.

,

وی با کنایه به برخی مدیران کل گفت: برخی از مدیران کل در استان پاشنه کفش هایشان را بالا کشیده اند و به سرعت در حال خدمت رسانی به مناطق مختلف و محروم استان از جمله لنده هستند و برخی دیگر از سرعت کمتری برخورداراند نسبت به حضور در شهرستان ها کم لطف اند.

,

 فرماندار شهرستان لنده گفت: شهرستان لنده دیاری زر خیز و خوش استعداد در زمینه های مختلف از جمله وجود 232گونه گیاهی، معادن مختلف با غنای بالای80درصد، ظرفیت های عظیم کشاورزی و گردشگری از مهمترین قابلیت های کم نظیر این شهرستان است.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه