اخبار داغ

به مناسبت هفته تربیت بدنی

زمانی که ورزشکاران افتخار کسب می‌کنند مسئولان به‌صف می‌شوند

زمانی که ورزشکاران افتخار کسب می‌کنند مسئولان به‌صف می‌شوند
مدیر باشگاه فوتبال شهید همت فارسان گفت: در زمان اعزام ورزشکاران هیچ نهادی جهت حمایت مالی پا پیش نمی‌گذارد اما وقتی همین ورزشکاران افتخاری برای این شهر کسب می‌کنند،مسئولان برای گرفتن عکس یادگاری به‌صف می‌شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ هفته تربیت‌بدنی همه‌ساله از 26 مهر تا دوم آبان به‌منظور آشنایی جامعه بااهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش‌های همگانی برگزار می‌شود.

فعالین ورزشی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی پیرغار گفتند:سال‌ها است که مدیران و ورزشکاران تیم‌های مختلف ورزشی از نبود پشتیبان و مشکلات مالی گلایه‌مند هستند و دلیل اصلی ناکامی خود در عرصه‌های مختلف ورزشی را نداشتن منابع مالی مناسب عنوان کرده و ورزش فارسان نیز از این مسئله مستثنا نیست.

در شهرستان فارسان بارها مشاهده‌شده که گروه‌های ورزشی پس از کسب آمادگی‌های لازم جهت حضور در رقابت‌های ورزشی در سطوح ملی یا منطقه‌ای ، به دلیل نبود منابع مالی از اعزام به رقابت‌ها منصرف شده‌اند و این امر آسیب‌های جدی به لحاظ روحی و روانی بر ورزشکاران وارد کرده است.

مدیر باشگاه فوتبال شهید همت فارسان با انتقاد از عدم‌حمایت مالی ورزشکاران گفت : مهم‌ترین دغدغه ورزشکاران تأمین منابع مالی جهت اعزام به رقابت‌ها است که متأسفانه بسیاری از آن‌ها به دلیل مشکلات معیشتی و نبود پشتیبان از رفتن به مسابقات انصراف داده‌اند و بارها خودم شاهد بوده‌ام که برخی از دوستان ورزشکارم به همین دلیل ورزش را رها کرده‌اند.

علی حیدری افزود:در زمان اعزام ورزشکاران هیچ نهادی جهت حمایت مالی پا پیش نمی‌گذارد اما وقتی همین ورزشکاران افتخاری برای این شهر کسب می‌کنند،مسئولان برای گرفتن عکس یادگاری به‌صف می‌شوند.

وی اظهار داشت:اگر حمایت‌های مالی از ورزشکاران صورت بگیرد مطمئن باشید قهرمانان بیشتری به جامعه معرفی می‌شوند و بسیاری از جوانان می‌توانند از آن‌ها الگوبرداری کنند و درنتیجه به‌سوی ناهنجاری‌های اجتماعی همچون اعتیاد کشیده نشوند.

روستایی داریم که یک وجب زمین ورزشی برای تفریح و ورزش جوانان وجود ندارد

مربی برتر فوتسال شهرستان گفت: برای رشد ورزش بانوان باید زمینه‌ها را فراهم کنیم که بانوان ورزشکار بدون کمترین مشکلی به ورزش خود بپردازند.

خانم فاضلی تصریح کرد: این گفته در حالی ایراد می‌شود که هنوز هم بانوان ورزشکار به دلیل نبود فضا امن و مربی بانو از ورزش بازمی‌مانند و با بزرگ‌تر شدن دیگر قادر به ادامه دادن نمی‌باشند.

وی بیان داشت: در امر ورزش اکثر روستاها فاقد  مکان ورزشی و حتی روستایی هم داریم که یک وجب زمین ورزشی و آزاد برای تفریح و ورزش جوانان ندارد امیدواریم که در این رابطه نیز اداره ورزش و جوانان به فکر جوانان پویا و ورزشکار ما باشند و روحیه آن‌ها را بیشتر و بهتر تقویت کنند



 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, .,
,
, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, پایگاه خبری تحلیلی پیرغار, .,
,
, .,
,
, . ,
,
, .,
,
, .,
,
, روستایی داریم که یک وجب زمین ورزشی برای تفریح و ورزش جوانان وجود ندارد,
,
, . ,
,
, .,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه