اخبار داغ

به بهانه فراموش کاری آقای سخنگو؛

گل به خودی در پاستور + فیلم

گل به خودی در پاستور + فیلم
نوبخت در حالی در نشست خبری از سخنان کسانی که به گفته او با دولت مخالف هایی دارند، انتقاد کرد که حسن روحانی چندی پیش سخنانی مشابه را مطرح کرده بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از مرصادنیوز، روز گذشته محمد باقر نوبخت در نشست خبری خود جملاتی را به زبان آورد که هر چند خطاب به کسانی که به گفته او با دولت مخالفت هایی دارند، گفته شد اما با نگاهی به سوابق سخنان مطرح شده دولتمردان، می توان گفت که آقای سخنگو بایستی مخاطب خود را تغییر دهد!

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرصادنیوز,

نوبخت گفته است: من از کسانی که با دولت مخالفت‌هایی دارند تقاضا می‌کنم در حال حاضر وحدت را در کشور به نمایش بگذارند و مدام نگویند که منابع مالی ما برای اداره کشور کم است. کسانی که بیرون از مرزها نشسته‌اند اگر ببینند که ما وضعیت اقتصادی خوبی نداریم و منابع مالی در اختیارمان کافی نیست در اقداماتشان جری‌تر می‌شوند.

,

Nobakht

, Nobakht,

وی تصریح کرد: با این حال، چرا عده‌ای در داخل کشور می‌خواهند گرا بدهند که منابع مالی کم داریم؟ ما منابع مالی داریم و با همان هم می توانیم به توسعه کشور بپردازیم.(1)

,

این سخنان در حالی مطرح شد که روحانی چندی پیش مشابه همین سخنان را به زبان آورده بود و البته چیزی بیش از خزانه خالی را مطرح کرد. او گفته بود که زمانی می گفته است که خزانه خالی را تحویل گرفته اند اما صندوق ها نیز خالی است!

,

سخنان نوبخت در خصوص کسانی که از خزانه خالی صحبت می کنند در حالی که روحانی مسائلی فراتر از آن را گفته است، یک گل به خودی در مجموعه دولت محسوب می شود.

,

نوبخت که می خواسته توپ را به زمین منتقدان و مخالفان دولت دوازدهم بیاندازد با بی توجهی به سخنان روحانی اینگونه نشان داد که دولتی ها سخنان همکاران خود را فراموش می کنند.

,

البته این اولین باری نیست که اینگونه فراموشی هایی رخ داده است. در زمانی که برجام نیز منعقد شد وعده های فراوانی برای بهبود اوضاع کشور داده شده بود اما گویا همه آن ها فراموش شده است.امروز که از برجام با اقدامات آمریکا چیزی جز یک نام مضحک باقی نمانده است، همه آن وعده های دولتی ها برای برجام به فراموشی سپرده شده است.

,

روحانی بارها از برجام تعریف کرده بود. او در یکی از تعریف و تمجید های خود گفته بود: برجام یک،مانند آفتاب تابان بود و اگر کسی چشمانش را می‌بندد و می‌گوید شب است،باید چشمانش را باز کند تا آفتاب را ببیند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه