اخبار داغ

یادداشت؛

مسئولی که حاضر به پاسخگویی در مورد واحدهای آلاینده به خبرنگاران نمی شود

مسئولی که حاضر به پاسخگویی در مورد واحدهای آلاینده به خبرنگاران نمی شود
واحد منتشر کننده بوی نامطبوع در شهرستان بهار شناسایی شد، این خبری است که صبح امروز در سایت های خبری منتشر شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بهارانه، در این خصوص تماسی با رئیس اداره محیط زیست شهرستان بهار، فاطمه کاظمینی داشتیم و جویای جزئیات خبر شدیم، اما وی حاضر به پاسخگویی به خبرنگار ما نشد و اذعان داشت که در جلسه کارگروه اشتغال که در فرمانداری برگزار می شود، در خصوص آن توضیح می دهد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهارانه,

جالب اینجاست که رئیس اداره محیط زیست شهرستان حاضر به ارائه پاسخ به خبرنگار شهرستانی نشده و بعد از اصرار، ما را به سایت اداره کل محیط زیست ارجاع داد.

,

این در صورتی است که در این مدت سایتها و کانال های خبری و خبرنگاران شهرستانی بوده اند که باعث حساسیت این موضوع شده و همه روزه انعکاس دهنده انتشار بوهای متعفن در شهرستان در ساعات مختلف شبانه روز بوده اند. حال عدم پاسخگویی این مسئول به خبرنگار برای ما جای تعجب بسیار دارد.

,

گویا خبرنگاران شهرستانی در این خصوص نامحرمانی هستند که باید در آخرین مرحله در جریان اتفاقات رخداده قرار گیرند تا خدای ناکرده سوء استفاده ای از آن نکنند.

,

این در صورتی است که همیشه در همه جلسات این جمله قدیمی و آشنا تکرار می شود که «خبرنگاران چشم بینا و گوش شنوای مردم هستند». امیدواریم که مسئولین در عمل به این جمله اعتقاد داشته و بدانند که اگر سوالی از سوی خبرنگاری پرسیده می شود ، این سوال از زبان جمعی از مردم پرسیده شده است و مسئول خود را موظف به پاسخگویی بداند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه