اخبار داغ

امام جمعه شهرستان لنده خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی استان:

وضعت اسفناک جاده های روستایی علت اصلی تخلیه روستاها/جاده های شهرستان لنده خاطرات 20 سال پیش را برایمان تداعی میکند

وضعت اسفناک جاده های روستایی علت اصلی تخلیه روستاها/جاده های شهرستان لنده خاطرات 20 سال پیش را برایمان تداعی میکند
امام جمعه شهرستان لنده در جلسه شورای اداری خطاب به مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه وبویراحمد گفت: وضعیت جاده های روستایی واقعاً مناسب نیست وقتی از جاده های روستایی عبور می کنیم به یاد جاده های 20سال پیش می افتیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده، حجت الاسلام سید هدایت محمودی اصل در جلسه شورای اداری شهرستان لنده که به حضور استاندار و نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی برگزارشد در ابتدای سخنان خود خطاب به استاندار گفت: سعی کنید در سفر های شهرستانی برنامه دیدار با مردم را داشته باشید و درد دل مردم مناطق مختلف به خصوص این شهرستان محروم را بشنوید.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه اطلاع رسانی خبرلنده،,

وی در ادامه افزود: وضعیت جاده های روستایی به گونه است که این روند باعث تخلیه روستاها شده است و انتظار می رود که در این خصوص کوتاهی نشود.

,

امام جمعه شهرستان لنده تصریح کرد: خدمات خیلی از مدیران قابل چشمگیر است و انتظار داریم که سایر مدیران نیز نسبت به رفع مشکلات مردم پیش قدم شوند.

,

وی تاکیدکرد: وضعیت جاده های روستایی واقعاً مناسب نیست وقتی از جاده های روستایی عبور می کنیم به یاد جاده های 20سال پیش می افتیم.

,

محمودی اصل گفت: انتظار می رود مسئولان در کنار پروژه های عمرانی شهرستان به وضعیت جاده های روستایی توجه داشته باشند.

,

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده تصریح کرد: در کنار کارهای عمرانی باید به کارهای فرهنگی و زیرساخت های فرهنگی نیز توجه جدی شود.

,

وی در ادامه گفت:داشتن دغدغه در خصوص برنامه های مختلف فرهنگی می تواند راه حل خیلی از مشکلات باشد.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه