اخبار داغ

فرمانده سپاه شهدا:

شهدای مدافع حرم آشنا به راه و رسم شهداء بودند

شهدای مدافع حرم آشنا به راه و رسم شهداء بودند
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی گفت: شهید حججی‌ها به شهدای دفاع مقدس همچون امینی و باکری اقتدا کردند و با شناخت شرایط زمان و دشمن در جبهه حق علیه باطل حضور یافتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، سردار عابدین خرّم در یادواره شهدای بخش مرکزی ارومیه که امروز در مصلای امام خمینی(ره) این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: وقتی امام راحل(ره) فرمودند که «مردم ایران اسلامی را وفادارتر به اسلام نسبت به زمان پیامبر و حکومت امیرالمومنین در کوفه می‌بینم» انقلاب اسلامی ایران دوران کودکی خود را سپری می‌کرد، اما امروز که قریب به ۴۰ سال از انقلاب می‌گذرد، مردم همچنان در تبعیت از ولایت و امامت با صلابت‌تر و محکم‌تر هستند که این همان راه شهداء در هشت سال دفاع مقدس است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اروم نیوز,

وی افزود: برای تداوم راه شهداء باید راه و رسم شهداء را شناخت، دشمن‌شناس و آشنا به زمان و شرایط بود و از هوا و هوس‌های دنیوی رهایی یافت.
فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی، تصریح کرد: شهداء قبل از اینکه خود و جامعه خود را بشناسند، راه ائمه اطهار و امام حسین(ع) را شناخته و اعمال و رفتار خود را با آن تطبیق داده و از راه و رسم امام حسین(ع) درس گرفتند.
وی به شهدای مدافع حرم و جانفشانی‌های آنان اشاره کرد و گفت: شهید حججی‌ها به شهدای دفاع مقدس همچون امینی و باکری اقتدا کردند و با شناخت شرایط زمان و دشمن در جبهه حق علیه باطل حضور یافتند.
سردار خرّم، افزود: رزمندگان و شهدای مدافع حرم جوانان انقلابی ۲۵ تا ۳۵ ساله‌ای هستند که با اینکه جنگ را لمس نکردند همچون جوانان دوران دفاع مقدس در جبهه‌های حق علیه باطل حضور می‌یابند.
وی با تاکید بر اینکه جبهه اسلام و حقیقت با جبهه کفر و باطل در حال تقابل است، گفت: کسانی که سر سازش با دشمن دارند اگر آمادگی نداشته باشند، این سازش حتما برابر با تسلیم است و انسانی که تسلیم شود تمام آرمان های خود را باید رها کرده و خود را تحویل دشمن دهد.
فرمانده سپاه شهداء آذربایجان غربی، دفاع از انقلاب اسلامی را نیازمند مجاهدت های جوانان انقلابی دانست و گفت: اگر چنین نبود آمریکا‌ها در خصوص اهداف و توطئه‌های خود به جایی رسیده بودند که شعار نیل تا فرات عملی شده بود.
وی با اشاره به اینکه جوانان انقلابی امروزه خواب سران استکبار را بر هم زده‌اند، گفت: بسیجیان به عنوان پشتوانه عظیم انقلاب اسلامی وظیفه دارند با بصیرت افزایی، گوش دادن به فرامین مقام معظم رهبری آماده باشند و اگر دانش آموز با تحصیل، طلبه با تبلیغ دین، معلم با تربیت شاگرد در تراز انقلاب و کشاورز با تولید و تلاش فعالیت کنند، با آمریکا مبارزه کرده است.
سردار خرّم، با تاکید بر اینکه ملتی که به امامش لبیک گفت هیچگاه شکست نخواهد خورد، گفت: یقین داشته باشیم که آینده ای بسیار روشن تر از گذشته در انتظار ماست.
انتهای پیام/

,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه