اخبار داغ

مدیر جهاد کشاورزی چناران:

۲۴۴ هزار تن چغندر در چناران تولید می‌شود

۲۴۴ هزار تن چغندر در چناران تولید می‌شود
مدیر جهاد کشاورزی چناران گفت: در سال زراعی جدید، ۴ هزار و ۸۸۰ هکتار از مزارع چناران زیر کشت چغندرقند قرار گرفته است و پیش‌بینی می‌شود ۲۴۴ هزار و ۳۰۰ تن محصول از این مزارع برداشت شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حمید حاجی نژاد، در گفت‌وگو با ندای چناران، اظهار کرد: در سال زراعی جدید، چهار هزار و ۸۸۰ هکتار از مزارع چناران زیر کشت چغندرقند قرار گرفته است که چهار هزار و ۶۰۰ هکتار از این مزارع جهت تحویل محصولات خود با کارخانه‌های تولید قند قرارداد بسته‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چناران خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌شود ۲۴۴ هزار و ۳۰۰ تن محصول از این مزارع برداشت شود.

,

 

,

وی در خصوص تعهدات تولید و تحویل چغندرقند در شهرستان چناران گفت: روزانه هزار و ۵۰۰ تن چغندر تحویل کارخانه قند چناران می‌شود که کارخانه هزار و ۳۰۰ تن را مصرف و ۲۰۰ تن را ذخیره می‌کند.

,

 

,

حاجی نژاد عنوان داشت: تحویل این محصول نسبت به سال گذشته ۱۲ روز زودتر آغاز شده است و کارخانه از ساعت هفت صبح الی ۹ شب آماده تحویل گرفتن این محصول است.

,

 

,

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان چناران همچنین عنوان داشت: کارخانه قند شیروان نیز به‌صورت شبانه‌روزی چغندرقند را تحویل می‌گیرد و روزانه سه هزار تن مصرف و شش هزار تن تخلیه دارد.

,

 

,

وی ادامه داد: این کارخانه سال گذشته برای تحویل ۲۰ هزار تن محصول با کشاورزان چناران قرارداد داشته است و امسال بالغ‌بر ۵۰ هزار تن قرارداد بسته است.

,

 

,

حاجی نژاد افزود: کارخانه‌های نیشابور و تربت‌جام نیز جهت تحویل چغندر تولیدی کشاورزان شهرستان چناران بالغ‌بر ۲۰ هزار تن انعقاد قرارداد داشته‌اند.

,

 

,

وی بابیان اینکه چناران ۱۸ درصد سطح زیر کشت چغندر استان را به خود اختصاص داده است، خاطرنشان کرد: محصول چغندرقند امسال شهرستان، نسبت به سال گذشته ۱۲۶ هزار تن بیشتر خواهد بود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه