اخبار داغ

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در تبریز:

مصوبات اجلاسیه علمای بلاد جهت اجرایی شدن به مسئولین کشور ابلاغ می شود

مصوبات اجلاسیه علمای بلاد جهت اجرایی شدن به مسئولین کشور ابلاغ می شود
آیت الله مقتدایی،دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در آیین افتتاحیه کمیسیون‌های تخصصی هشتمین اجلاسیه جامعه مدرسین قم در تبریز گفت: مصوبات این اجلاسیه به مسئولین کشوری جهت اجرایی شدن ابلاغ می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از ائل، آیت‌الله مرتضی مقتدایی  در آیین افتتاحیه کمیسیون‌های تخصصی هشتمین اجلاسیه جامعه مدرسین قم و علمای بلاد شمالغرب کشوردر تبریز ضمن اشاره به سابقه درخشان جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، گفت: جامعه مدرسین همواره مورد عنایت ویژه بزرگانی چون امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بوده است و رهبر انقلاب عزت و احترام جامعه مدرسین را ناشی از  خود اعضای جامعه مدرسین  می دانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ائل,

وی با بیان اینکه  یکی از کارهای جامعه مدرسین ارتباط با علمای بلاد می باشد؛ تصریح کرد:   تشکیل اجلاسیه سراسری علمای بلاد  در این راستا انجام می‌گیرد و به پیشنهاد  اعضا،  اجلاسیه‌های استانی نیز برگزار می کنیم.

,

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه کشور در تشریح جزئیات اجلاسیه تبریز خاطر نشان کرد: امروز شاهد برگزاری هشتمین اجلاسیه منطقه‌ای علمای بلاد در تبریز هستیم که با حضور علمای و روحانیون استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و اردبیل برگزار می‌شود.

,

وی تشکیل کمیسیون های تخصصی در این اجلاسیه را در راستای بررسی مشکلات فرهنگی و اجتماعی و سیاسی دانسته و گفت: مصوبات این اجلاسیه به مسئولین کشوری جهت اجرایی شدن ابلاغ می شود.

,

نایب رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم بیان داشت:  نتیجه جلسات و کمیسیون های تخصصی خدمت مقام معظم رهبری ارسال می شود، چرا که ایشان هم اعلام آمادگی کرده اند تا در صورت نیاز عنایت ویژه ای خواهند داشت.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه