اخبار داغ

فرمانده سپاه ملایر عنوان کرد؛

آشنایی مردم با طرح کرامت مهمترین هدف برگزاری همایش "نه به اعتیاد"

آشنایی مردم با طرح کرامت مهمترین هدف برگزاری همایش "نه به اعتیاد"
فرمانده سپاه ملایر گفت: با برگزاری همایش پیاده روی نه به اعتیاد به دنبال این بوده که افراد زیادی از شهرستان را در خصوص طرح کرامت آگاه سازی شده و با روند اجرای این طرح آشنا شوند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا داود ابراهیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ملایری‌ها با اشاره به برگزاری همایش بزرگ پیاده روی نه به اعتیاد اظهار داشت: این همایش روز جمعه 28 مهر ماه و در راستای طرح کرامت برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ملایری‌ها ,

وی افزود: ثبت نام برای حضور در این همایش پیاده روی خانوادگی از هفته گذشته در چادرهای ثبت‌نام در سطح شهرستان  آغاز شده  است.

,

فرمانده سپاه ملایر گفت: همایش بزرگ نه به اعتیاد در مسیر میدان امام حسین(ع) به سمت دریاچه کوثر برگزار شده و به قید قرعه به افراد حاضر جوایز نفیسی اهدا می شود.

,

وی مهمترین هدف از برگزاری این همایش را آشنایی مردم با اجرای طرح کرامت بیان کرد و گفت: همایش پیاده روی  با محور گفتمان سازی و برانگیختگی عمومی برگزار می شود.

,

ابراهیمی بیان کرد:  با اجرای این تجمع به دنبال این بوده که  افراد زیادی از شهرستان را در خصوص این طرح آگاه سازی شود و با روند اجرای این طرح آشنا شوند.

,

وی همراهی مردم  با اجرای طرح کرامت را از دیگر اهداف برگزار این همایش عنوان کرد و گفت: این طرح در راستای مبارزه همه جانبه با اعتیاد و مواد مخدر است.

,

فرمانده سپاه ملایر چهارچوب اصلی این طرح را اغناگری افکار عمومی دانست و بیان کرد: در این طرح به دنبال این بوده که قبل از اینکه برخورد قاطعی با آلودگان مواد مخدر(قاچاقچیان، عمده‌فروشان، تولیدکنندگان، دست‌اندرکاران تولید، خرده‌فروشان  و مصرف‌کنندگان) شود، در بین آنان و سطح عموم یک برانگیختگی ایجاد شود تا  این افراد به‌صورت غیرمستقیم به خود آمده و بدانند که در مسیر اشتباهی قدم نهاده‎‌اند.

,

ابراهیمی گفت: اگر این طرح مردمی اجرا شود با موفقیت همراه خواهد بود و اگر مردم پای‌کار نیایند با شکست مواجه می‌شود.

,

فرمانده سپاه ملایر گفت:  مردم می‌تواند با شناسایی افراد آلوده، کمک به خانواده‌های معتادان بی‌بضاعت، ورود افراد خیر برای توانمندسازی افراد بهبودیافته و خانواده‌های افراد در حال بهبود به اجرای این طرح کمک کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه