اخبار داغ

در هفته تربیت و بدنی؛

بیش از 25 برنامه ورزشی در گرمسار اجرا می شود

بیش از 25 برنامه ورزشی در گرمسار اجرا می شود
رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار گفت: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت و بدنی در شهرستان گرمسار بیش از 25 برنامه تخصصی و عمومی در حوزه ورزش و تندرستی برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوذر چنگیزی رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار در گفتگوی اختصاصی با گرمسارآنلاین گفت: هفته تربیت و بدنی از 26 مهر ماه به صورت رسمی در کشور و گرمسار آغاز می شود و در طی این هفته برنامه های مختلف ورزشی همچون مسابقات والیبال، دو میدانی، فوتبال، تنیس، درات و برخی رشته های ورزشی دیگر برگزار خواهد شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار در ادامه افزود: دیدار با امام جمعه گرمسار، جلسه بررسی مشکلات هیئت های ورزشی، دیدار با فرماندار گرمسار و دیدار با خانواده شهدای ورزشکار گرمساری از جمله دیگر برنامه های تخصصی برای هفته تربیت و بدنی در گرمسار ترتیب داده شده است .

,

چنگیزی از سفر قریب الوقوع سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان برای افتتاح فاز نخست استادیوم 5 هزار نفری گرمسار در هفته تربیت و بدنی در گرمسار نیز خبر داد .

,

وی ادامه داد: در شهرستان گرمسار بیش از 3 هزار ورزشکار سازمان یافته که دارای بیمه ورزشی هستند در حال فعالیت می باشند.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان گرمسار از برنامه ریزی برای توسعه خانه های ورزش روستایی برای استفاده مردم خارج از شهر از امکانات ورزشی مناسب خبر داد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه