اخبار داغ

گزارشی مردمی از مشکلات مسکن مهر آشخانه؛

خیابان مهر 36، مورد بی مهری فاضلاب شهری

خیابان مهر 36، مورد بی مهری فاضلاب شهری
شهروندان با اشاره به سنگلاخی و غیر قابل نفوذ بودن و بالا بودن سطح آب زیر زمینی،و شیرابه های فاضلاب چاه به کوچه ها سرازیر و از مناطق پایین دست خارج می شود و سبب ایجاد بوهای نامطبوع و جلوه ای مشمئز کننده به خیابان می دهد. در ادامه با رئیس اداره آب و فاضلاب شهری آشخانه به گفتگو پرداختیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از پایگاه خبری آشخانه،با پیگیری سوژه ای در رابطه با مشکلات مسکن مهر شهر آشخانه، متوجه شدیم که ساکنان خیابان مهر 36 از رهایی فاضلاب به معابر و ایجاد بوی نامطبوع گلایه مند هستند، از این رو با شهروندان پای گفتگو نشستیم که به شرح زیر است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پایگاه خبری آشخانه,

علی پور یکی از ساکنان خیابان مهر 36 مسکن مهر گفت: رهایی  فاضلاب خانگی در معابر این خیابان یکی از مشکلات و معضلات اساسی این شهرک شده و درحال حاضر‌‌‌ رها شدن فاضلاب در معابر شهری منجربه تخریب و ایجاد خسارت به زیرساخت، آسفالت معابر و مشکل برای مردم این شهر شده است.

,

 وی گفت: وضعیت کنونی دفع فاضلاب نامطلوب است و باید اداره مربوطه با دقت و حساسیت ویژه‌ای نسبت به رفع آن اهتمام داشته باشد.

,

 

,

, ,

 

,

از ساکنان دیگر این خیابان با بیان این که مردم این محله از بوی تعفن فاضلاب در این معابر گلایه‌مند هستند، بیان کرد: هرچند شهرک مهر فاضلاب کشی شده ولیکن تاکنون این مشکل به شکل اساسی و به‌صورت ریشه‌ای مرتفع نشده، وی از مسئولان شرکت آب و فاضلاب شهر آشخانه خواست تا هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این مشکل اقدام کنند.

,

تیموری از دیگر شهروندان با اشاره به سنگلاخی و غیر قابل نفوذ بودن و بالا بودن سطح آب زیر زمینی، گفت: به همین جهت خاک، فاضلاب های خانگی را به خود جذب نمی کند و شیرابه های فاضلاب چاه به کوچه ها سرازیر و از مناطق پایین دست خارج می شود و سبب ایجاد بوهای نامطبوع و جلوه ای مشمئز کننده به خیابان می دهد.

,

وی افزود: در ضمن در گذشته به دلیل کوه پایه ای بودن این شهرک، چشمه های طبیعی وجود داشت و سطح آب بالا بوده به همین دلیل همگی ساختمان ها رطوبتی و نشست کرده اند.

,

 

,

, ,

 

,

شهرام رمضانی رئیس اداره آب و فاضلاب شهری آشخانه، با بیان این که کلیه شبکه های فرعی و اصلی شهرک مهر به فاضلاب شهری مجهز شده، بیان کرد: کلیه شبکه های این شهرک، 266  انشعاب بوده که هر کدام سه الی چهار مشترک را پوشش می دهند و تا مرحله سیفون گذاری و پایان پروژه پیش رفته است.

,

رمضانی تصریح کرد: از 500 مشترک شهرک مهر، حدود 50 مشترک در خیابان مهر 36 فاضلاب به علت بحرانی بودن وضعیت راه اندازی شده است.

,

 

,

, ,

 

,

رئیس اداره آب و فاضلاب شهری با اشاره به آمادگی تصفیه خانه و ایستگاه پمپاژ 2 مخزنه، گفت: حدود 40 مشترکینی که دارای وضعیت بحرانی بوده اند را به این تصفیه خانه هدایت و راه اندازی شده است. البته از این 50 مشترک خیابان مهر 36، تعدادی از پلاک هستند که به خاطر برخی مشکلات، فاضلاب خود را متصل نکرده اند.

,

شهرام رمضانی در پایان گفت: از امسال دیگر هیچ گونه فاضلابی به ویژه مهر 36  در معابر شهری رها نمی شود، هم چنین تا افتتاح تصفیه خانه ها، کلیه ی انشعابات مسکن مهر به فاضلاب شهری متصل نمی شوند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه