اخبار داغ

در گفتگو با مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی مطرح شد؛

برگزاری جشنواره بازیهای بومی محلی بسیجیان در دشتی

برگزاری جشنواره بازیهای بومی محلی بسیجیان در دشتی
مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) شهرستان دشتی گفت: هدف ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری جشنواره بازیهای بومی محلی ، احیاء بازیهای بومی و محلی در بین بسیجیان است
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازسپاس؛ هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه با شعار" ورزش ، سلامت ، فرهنگ "آغاز شده است. تربیت بدنی  سپاه ناحیه دشتی با داشتن 500 بسیجی فعال در سطح شهرستان اقدامات قابل توجهی در زمینه توسعه ورزش در بین بسیجیان انجام داده است. با محمد قائدی مسئول تربیت بدنی سپاه امام رضا(ع) در زمینه توسعه ورزش بسیجیان به گفتگو نشستیم:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس؛ , " ,

به عنوان مسئول تربیت بدنی ناحیه دشتی چه اقداماتی در زمینه گسترش توسعه ورزش در سطح شهرستان انجام گرفته است؟

, به عنوان مسئول تربیت بدنی ناحیه دشتی چه اقداماتی در زمینه گسترش توسعه ورزش در سطح شهرستان انجام گرفته است؟,

به مناسبت هفته تربیت بدنی دو مسابقه والیبال بین سپاه های شهرستان های دشتستان و تنگستان انجام گرفت و در رشته فوتسال هم یک دوره مسابقه فوتیال بین بسیجیان شهرستان دشتی و تنگستان انجام گرفته است. در هفته تربیت بدنی اقلام ورزشی مانند توپ و تور های فوتبال و والیبال بین بسیجیان پایگاه های مقاومت توزیع شده است و امیدواریم که در حد توان بتوانیم به بسیجیان در هر زمینه ای کمک کنیم.در همین راستا در این هفته هم نشستی با مسئول تربیت بدنی شهرستان برگزار خواهد شد.

,

چه ورزشهایی بیشتر در سطح ناحیه دشتی برگزار می شود؟

, چه ورزشهایی بیشتر در سطح ناحیه دشتی برگزار می شود؟,

در ناحیه دشتی ورزشهای گروهی مانند فوتبال و فوتسال،  تنیس روی میز، تیر اندازی و... انجام می گیرد و طی نشست آینده که با مسئول تربیت بدنی شهرستان داریم ، اگر امکانات و هزینه های موجود اجازه دهد بحث شنای همکاران در استخر شهرستان طی یک روز در هفته  را پیگیری می کنیم.

,

 چند نفر بسیجی ورزشکار فعال در سطح شهرستان داریم؟

,  چند نفر بسیجی ورزشکار فعال در سطح شهرستان داریم؟,

در سطح شهر خورموج که مسابقات فوتسال برگزار شد نزدیک به 80 نفر در رشته فوتسال، تنیس 15نفر، و والیبال 60 نفر شرکت کردند اما در مجموع 500 نفر بسیجی فعال ورزشکار  در سطح شهرستان را حمایت می کنیم.فعالیت می کنند.

,

بسیجیان بیشتر در چه رشته هایی فعالیت می کنند؟

, بسیجیان بیشتر در چه رشته هایی فعالیت می کنند؟,

فوتسال، تنیس روی میز، والیبال ، تیراندازی ، آمادگی جسمانی، در هر دو رده خواهران و برادران فعالیت می کنند. در ضمن روزانه در سالن حوزه الغدیر شهر خورموج آموزش دفاع شخصی تدریس می شود.

,

از نظر امکانات ورزشی بسیجیان شهرستان در چه سطحی قرار دارند؟

, از نظر امکانات ورزشی بسیجیان شهرستان در چه سطحی قرار دارند؟,

از نظر امکانات در وضعیت مطلوبی به سر می بریم و هر حوزه مقاومت ما دارای یک سالن طرح صالحین ورزشی است ولی متاسفانه این سالن ها با سقف کوتاه در نظر گرفته شده است که برای ورزشهای توپی مانند والیبال مناسب نمی باشد که ما مراتب اعتراض خود را برای ساخت چنین سالنهایی اعلام کرده ایم که امیدواریم در آینده اصلاح شود.

,

آیا تا کنون جشنواره ورزشی بین بسیجیان شهرستان برگزار شده است؟

, آیا تا کنون جشنواره ورزشی بین بسیجیان شهرستان برگزار شده است؟,

بله امسال در صدد هستیم در هفته تربیت بدنی  جشنواره بازیهای بومی و محلی  بسیجیان را در سطح شهرستان و در شهر خورموج برای هر دو رده خواهران و برادران برگزار کنیم که شامل بازیهای بومی و محلی مانند ذوو، هفت سنگ و... می باشد که برای برادران در محل پارک مفتون و برای خواهران درمحل پارک بانوان شهر خورموج برگزار می شود.

,

هدف از برگزاری این جشنواره چیست؟

, هدف از برگزاری این جشنواره چیست؟,

هدف ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری چنین جشنواره ای ، احیاء بازیهای بومی و محلی در بین بسیجیان است که 10 بازی به عنوان پایلوت انتخاب شده است و ما تا کنون دو بازی را برگزار کرده ایم و 3 بازی نیز در هفته تربیت بدنی امسال برگزار می گردد.

,

مصاحبه: وحید ابراهیمی

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه