اخبار داغ

فرماندار گرمسار:

بخش خصوصی راه نجات توسعه گردشگری است

بخش خصوصی راه نجات توسعه گردشگری است
فرماندار گرمسار گفت: بخش خصوصی در کنار دولت می تواند باعث توسعه و پیشرفت بخش گردشگری شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین صبح امروز جلسه کمیته گردشگری با هدف توسعه ورود بخش خصوصی به حوزه گردشگری و صنعت توریسم با حضور فرماندار و امام جمعه گرمسار در محل سالن جلسات فرمانداری گرمسار برگزار شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

در این جلسه داریوش طاهری فرماندار گرمسار با اشاره به حضور سرمایه گذاران داخلی و خارجی به عنوان یک رکن مهم بخش خصوصی به حوزه گردشگری، گفت: دولت به تنهایی نمی تواند به بخش گردشگری و صنعت توریسم که بسیار گسترده و فضای کاری کلانی ورود پیدا کند تنها راه نجات در این بخش توجه به بخش خصوصی است .

,

فرماندار گرمسار افزود: دولت و سازمان میراث فرهنگی و گردشگری می تواند بسیاری از بناها خود برای استفاده بیشتر مردم در قالب طرح های رفاهی و تفریحی به بخش خصوصی واگذار نماید تا از این راه بتواند در جهت نگهداری این بنا ها نیز با حمایت از بیرون قدم های موثر و مهمی بردارد .

,

طاهری تاکید کرد: توسعه مناطق بومی گردی و احیا کاروانسرا در قالب مراکز خدماتی و تفریحی در مسیر جاده پر ترافیک و مسافر تهران - مشهد یکی از اولویت های اصلی در گرمسار و استان سمنان است .

,

در ادامه این جلسه حجت الاسلام سید علیرضا آرامی امام جمعه گرمسار صنعت توریسم و گردشگری را یک رکن مهم برای معرفی مناطق و قابلیت ها برشمرد و گفت: اسلام نیز حفظ آثار تاریخی و قدیمی برای بیان هویت اصلی ایرانی و اسلامی را سفارش نموده است و باید دراین راه کوشش فراوان نمود .

,

امام جمعه گرمسار در ادامه گفت: گرمسار به دلیل داشتن قابلیت های مهم تاریخی و حتی کویر می تواند یک منطقه امنی برای ورود گردشگران داخلی و حتی خارجی برای بیان ویژگی های خاص طبیعی باشند و استفاده از بناهای دینی و مذهبی در اولویت کار ها قرار گیرد .

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه