اخبار داغ

سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، یا اعتبارات ملی؛

گرماب رشتخوار، شرایط تبدیل شدن به بهترین گردشگاه‌های استان را دارد

گرماب رشتخوار، شرایط  تبدیل شدن به بهترین گردشگاه‌های استان را دارد
رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان رشتخوار گفت: با توجه به زیرساخت‌های موجود در منطقه گردشگری گرماب در سعادت آباد رشتخوار، این مکان مستعد جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شجاع‌الدین اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار چهل ماه نیوز، در رابطه به منطقه گردشگری سعادت آباد رشتخوار گفت: منطقه گردشگری آب گرم پیر یاهو واقع در ارتفاعات شمال روستای سعادت آباد دارای چشمه آب سرد آبشار و چنارهایی با قدمت بالغ بر 1000 سال باهوایی مفرح که سالانه پذیرایی مشتاقان زیادی از اقصانقاط استان و در ایام عید نوروز و تعطیلات خارج از استان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهل ماه نیوز, چهل ماه نیوز,

 

,

وی در ادامه در رابطه با وضعیت این مکان گردشگری گفت: با توجه به پتانسیل های موجود دراین منطقه وتبدیل شدن به یک منطقه توریستی به همت مسئولین استانی وکشوری را می طلبد تا امکانات وخدمات جهت رفاه حال گردشگران فراهم شود.
 

,
,

اسدی در ادامه با اشاره به شرایط و زیرساخت‌های موجود و توجیه اقتصادی جهت سرمایه گذاری بخش خصوصی نیز در منطقه گردشگری، زیارتی گرماب سعادت آباد گفت: با توجه به امکانات و زیرساخت های موجود در منطقه، این مکان مستعد جذب سرمایه‌گذران بخش خصوصی است که حتما با بازدید سرمایه‌گذاران این منطقه گردشگری پر نعمت، گرماب و پیریاهوی سعادت آباد مورد توجه آنان نیز قرار خواهد گرفت.
 

,
,

رئیس شورای بخش مرکزی شهرستان رشتخوار در پایان به ویژگی‌های این منطقه گردشگری اشاره کرد و یادآور شد: طبیعتآب گرم پیریاهو دارای اب وهوای معتدل کوهستانی با آب سرد گوارا و بودن پوشش گیاهی از انواع درختان میوه از جمله بنه، انجیرکوهی،گردو، تمشک، زرشک وحشی، سنجد و ریواس و گیاهان دارویی از قبیل کرپوره، اویشن، مستار، درمانترکی، کنگر و پیاز کوهی می‌باشد.

 

,
,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه