اخبار داغ

امام جمعه ملکان :

انگور و کشمش ملکان به علت تبلیغات محدود جایگاه مناسبی در بازار‌های جهانی ندارد

انگور و کشمش ملکان به علت تبلیغات محدود جایگاه مناسبی در بازار‌های جهانی ندارد
امام جمعه ملکان گفت : تبلیغات خود باعث فرهنگ سازی است ولی انگور و کشمش ملکان به علت تبلیغات محدود هنوز جایگاه مناسبی در بازار‌های جهانی ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از دیار ملکان، حجت الاسلام حافظ زمانی در جلسه شورای فرهنگ عمومی ملکان در خصوص استقاده از تبلیغ و فرهنگ سازی جهت استفاده از تولیدات داخلی افزود : تولید سالانه چندین هزار تن انگور در این شهرستان زمینه مناسبی برای اشتغال بیکاران است، اما بی توجهی به بازاریابی و فروش آن موجب شده نه تنها اشتغالی در شهرستان ایجاد نشود بلکه هرروز برتعداد بیکاران افزوده شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار ملکان, دیار ملکان,

وی یادآور شد: بیش از ۹۰ درصد انگور تولیدی ملکان ارزش صادراتی دارد، اما به علت تبلیغات محدود، هنوز جایگاه مناسبی در بازار‌های جهانی ندارد.

,

امام جمعه ملکان یادآور شد: تبلیغات در جامعه جهت تحقق اقتصاد مقاومتی و استفاده از تولیدات داخل نقش بسیار اساسی و تاثیرگذاری دارند و با توجه به اینکه امروزه دغدغه اصلی کشورمان توجه به مباحث اقتصاد مقاومتی است و تبلیغات هم خود باعث فرهنگ سازی بوده و خود دارای اثر و نتیجه می باشد.

,

وی ضمن تاکیدبر تبلیغات کالاهای داخلی در تابلوها و بیلبوردهای سطح شهرها، اظهار کرد: وقتی در خیابان‌های شهرها و رسانه ها و نشریات مردم به سمت استفاده از کالاهای داخلی سوق داده شوند آن موقع است که می توان به پیشرفت و رفع بیکاری دست یافت.

,

حجت الاسلام زمانی در ادامه بر ایجاد و راه اندازی کارخانه آسفالت در راستای تولید و اشتغال و جذب سرمایه گذار در شهرستان ملکان تاکید کرد.
محمدباقر خانی، فرماندار ملکان هم در این نشست از افزایش ۳/۵ برابری تسهیلات اشتغالزایی ادارت کمیته امداد و بهزیستی خبر داد و افزود: این مبلغ حدود ۸ میلیارد تومان می باشد که برای اشتغالزایی و تولید محصولات داخلی در شهرستان ملکان در نظرگرفته شده است.

,
,

وی افزود : علاوه بر اعطای تسهیلات به سرمایه گذاران، بسته‌ها ومشوق‌های صادراتی هم برای صادر کنندگان کشمش ملکان در نظر گرفته شده است.
شهرستان ملکان با تولید ۱۴ رقم انگور، قطب تولید این محصول در آذربایجان شرقی است و در این زمینه رتبه سوم کشوری و رتبه اول استان را  دارد .

,
,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه