اخبار داغ

طی تفاهم نامه سه جانبه در بندرترکمن انجام شد:

واگذاری 7دستگاه خودروی نیسان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد

واگذاری 7دستگاه خودروی نیسان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد
رییس کمیته امداد بندرترکمن از تحویل 7دستگاه خودروی نیسان به مددجویان طی تفاهم نامه میان این نهاد با صندوق کارآفرینی امید و شرکت خوردرو سازی زامیاد در 6ماهه نخست سال جاری خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از آوای ترکمن،حیدر بخشی با ذکر این خبر افزود:در راستای توانمند سازی و اشتغال مددجویان تحت پوشش کمیته امداد7دستگاه خودروی نیسان طی تفاهم نامه ای که میان این نهاد با صندوق کارآفرینی امید و شرکت زامیاد بسته شد در 6ماهه نخست سال به مددجویان تحویل داده شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای ترکمن,

وی تصریح کرد:در این تفاهم نامه 90درصد قیمت تمام شده خودرو توسط موسسه کارآفرینی امید به مددجویان پرداخت و 10درصد باقیمانده نیز سهم آورده متقاضیان تامین شده است.

,

مدیر کمیته امداد بندرترکمن اذعان داشت:در صورتیکه مددجو نتواند 10درصد خود را بپردازد این مبلغ توسط کمیته امداد به صورت وام قرض الحسنه به مددجو پرداخت می شود.

,

وی اضافه کرد:برای سهولت کار متقاضیان و افراد تحت حمایت به دلیل اینکه اکثر مددجویان برای تامین ضامن و چک کارمندی با مشکل مواجه شدند سند خودرو به عنوان ضمانت در صندوق امید باقی مانده تا پس از اتمام اقساط ،خودرو در اختیار مددجویان قرار می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه