اخبار داغ

در دیدار کارکنان اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان با فرمانده سپاه فتح مطرح شد؛

سپاه پاسداران سلحشوران همیشه بیدار جامعه هستند/فرمانده سپاه فتح:دریادلان سپاه همیشه آماده دفاع از کشورند

سپاه پاسداران سلحشوران همیشه بیدار جامعه هستند/فرمانده سپاه فتح:دریادلان سپاه همیشه آماده دفاع از کشورند
در روزهای اخیر و طی گفتار سخیف رییس جمهوری آمریکا در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نهادها و ارگانهای مختلف استان با حضور در مرکز فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تشکر و سپاس به پیشگاه سلحشوران همیشه بیدار سپاه، حمایت و پشتیبانی خویش را از سپاه اعلام داشتند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از چهارفصل؛ در روزهای اخیر و طی گفتار سخیف رییس جمهوری آمریکا در ارتباط با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نهادها و ارگانهای مختلف با حضور در مرکز فرماندهی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن عرض تشکر و سپاس به پیشگاه سلحشوران همیشه بیدار سپاه، حمایت و پشتیبانی خویش را از سپاه اعلام داشتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, چهارفصل,

امروز در ادامه این دیدارها مدیرکل و کارکنان منابع طبیعی و آبخیزداری استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور خویش در دفتر فرماندهی سپاه فتح و دیدار با سردار یدالله بوعلی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات بی شائبه سپاه پاسداران در راستای حراست از انقلاب اسلامی از این نهاد ارزشی اعلام حمایت کردند.

,

در این دیدار صمیمی سردار بوعلی با ترسیم نقشه دشمن در منطقه خاورمیانه و بیداری همه نیروهای مسلح بخصوص  دریادلان سپاه در همه مقاطع زمانی را یادآور شدند.

,

, ,

, ,

, ,

, ,

, ,

انتهای پیام/7044

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه