اخبار داغ

کارشناس مسائل سیاسی:

سخنان ترامپ دنیای داعیه داران دموکراسی در آمریکا را به باد داد/سگ زرد برادر شغال است

سخنان ترامپ دنیای داعیه داران دموکراسی در آمریکا را به باد داد/سگ زرد برادر شغال است
یک کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به این که هرگاه تمامیت ارضی و حقوق جمهوری اسلامی در قالب تعهدات بین المللی به رسمت شناخته نشود نباید هیچ گونه مذاکره ای صورت گیرد، گفت: سخنان ترامپ دنیای کسانی که در آمریکا داعیه لیبرال دموکراسی داشتند را به هم ریخت چرا که او علنا مردم ایران را تروریست خواند و چهره واقعی آمریکا را برای همگان آشکار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ خداکرم نادری در گفتگو با کلار ضمن اشاره به سخنان سخیفانه ترامپ که از کلمه تروریست برای ملت ایران استفاده کرد، افزود: رئیس جمهور آمریکا برخی از اظهاراتش را آگاهانه و برای خوشحال کردن هم پیمانانش در منطقه عنوان کرد.

وی با اشاره به حمایت ایران از جبهه مقاومت و مردم مظلوم منطقه و دنیا، اضافه کرد: عصبانیت ترامپ و تروریست خواندن ملت ایران نشان دهنده عمق استراتژیک ایران در منطقه است که طبق فرموده امام راحل صدور انقلاب امروز به خوبی نمایان است.

نادری با اشاره به این که تمام نقشه های نظام سلطه در منطقه برای ایجاد ظلم و ستم از بین می رود، تصریح کرد: سخنان ترامپ به خاطر پروژه ایران و سپاه هراسی است که سالهاست به دنبال آن هستند و ناکام مانده اند؛ از طرف دیگر حقانیت ایران در دفاع از مردم مظلوم منطقه و جهان به خوبی اثبات می شود.

وی ادامه داد: هرچند برجام فعالیت هسته ای ایران را به 20 درصد تقلیل داد اما در کنار آن ذهنیت هایی که در رابطه با اعتماد به آمریکا وجود داشت دستکش مخلمین آن در حواشی مذاکرات و در سخنان رهبر انقلاب به خوبی برای همگان آشکار شد که نباید به آمریکا اعتماد کرد.

این فعال سیاسی تصریح کرد: نگاهی که بعضی از جریانات داشتند و تهمت هایی که به برخی از گروه ها و ارگانها می زدند امروز با مواضع آقای ترامپ در تروریست خواندن ملت ایران آشکار شد.

سخنان ترامپ حقانیت جمهوری اسلامی را ثابت کرد

وی با اشاره به یک دست شدن همه نیروها، گروه ها و جریانات سیاسی و قرار گرفتن آنها در جبهه انقلاب پس از سخنان ترامپ، گفت: ملت ایران پس از اظهارات رئیس جمهور آمریکا همه یک صدا از سپاه حمایت کردند و خود را سپاهی دانستند.

نادری همچنین به تحریف خلیج فارس توسط ترامپ و استفاده نام جعلی برای آن اشاره کرد و گفت: رئیس جمهور آمریکا برای خوش خدمتی به برخی از کشورهای عربی منطقه و عربستان از نام جعلی برای خلیج فارس استفاده می کند در صورتی که پادشاه عربستان در جملاتی که می نویسد ناچار به استفاده از نام خلیج فارس می شود و نمی تواند آن را کتمان کند.

وی ضمن بیان این که سخنرانی ترامپ چهره بد و زشت آمریکا را بیش از گذشته نمایان کرد، گفت: در برابر اظهارات ترامپ به جای آن که اختلافی ایجاد شود همه با هر سلیقه و گرایش سیاسی متحدتر می شوند و در جبهه نیروهای انقلاب یک صدایی و یک رنگی صورت می گیرد.

این فعال سیاسی گفت: سخنان ترامپ حقانیت جمهوری اسلامی و سپاه و  قابل اعتماد نبودن آمریکا را هم برای مذاکره و برجام و هم برای موضوعات مختلف برای همه کشورهای منطقه و دنیا به خوبی اثبات کرد.

سگ زرد برادر شغال است

نادری اضافه کرد: هرجایی که مذاکره ای  صورت می گیرد وقتی طبق معاهدات بین المللی باشد صداقت طرف مقابل بایستی مشخص شود؛ ما بارها اعلام کرده بودیم آمریکایی ها فاقد صداقت هستند و برخورد آنها در طول 40 ساله انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف تجربه
شده است و با فشار و لابی که به سایر هم پیمانان خودشان خصوصا اروپا دارند کاری می کنند آنها هم در محور آمریکا قرار بگیرند.

وی با بیان این که  امروز ترامپ به علت حقانیت و عمق استراتژیک جمهوری اسلامی در منطقه ملت ایران را با عنوان تروریست نام می برد، خاطر نشان کرد: سال گذشته هم نخست وزیر انگلیس جمهوری اسلامی را تهدید منطقه دانست.

سخنان ترامپ دنیای داعیه داران دموکراسی در آمریکا را به باد داد

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: هرگاه تمامیت ارضی و حقوق جمهوری اسلامی در قالب تعهدات بین المللی به رسمت شناخته نشود هیچ گونه مذاکره ای نباید صورت گیرد چرا که سگ زرد هم برادر شغال است.

وی ادامه داد: سخنان ترامپ دنیای کسانی که در آمریکا داعیه لیبرال دموکراسی در حوزه های سیاسی، فرهنگی و اجتماعی داشتند را به هم ریخت چرا که او علنا مردم ایران را تروریست خواند و چهره واقعی آمریکا را که آن گروه سابق با حفظ ظاهر می خواست حفظ کند برای همگان مشخص کرد.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کلار , کلار , کلار ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سخنان ترامپ حقانیت جمهوری اسلامی را ثابت کرد, سخنان ترامپ حقانیت جمهوری اسلامی را ثابت کرد,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
, سگ زرد برادر شغال است, سگ زرد برادر شغال است,
,
,
,
,
,
,
, سخنان ترامپ دنیای داعیه داران دموکراسی در آمریکا را به باد داد, سخنان ترامپ دنیای داعیه داران دموکراسی در آمریکا را به باد داد,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه