اخبار داغ

در نشست خبری هشتمین اجلاسیه منطقه ای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم مطرح شد؛

برگزاری اجلاسیه عمومی علمای حوزه با حضور ۲۵۰ تن از علما/ضرورت پرداخت به آسیب های اجتماعی در حوزه های علمیه

برگزاری اجلاسیه عمومی علمای حوزه با حضور ۲۵۰ تن از علما/ضرورت پرداخت به آسیب های اجتماعی در حوزه های علمیه
حجت الاسلام آل هاشم گفت:فردا جلسه عمومی اجلاسیه علمای حوزه علمیه قم با حضور دویست و پنجاه تن از علما و دانشمندان برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از آناج، حجت الاسلام آل هاشم در این نشست با خوش آمد گویی آیت الله حائری به شهر شهدای محراب و تشکر از برگزاری این اجلاسیه در تبریز در نهادینه کردن فرهنگ دینی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی اظهار داشت: برگزاری این اجلاسیه را به فال نیک میگیریم در اولین روز اجلاسیه کمیسیون های سه گانه متشکل از ۲۵۰نفر از اساتید و علمای حوزه علمیه قم جهت بررسی مسائل حوزه،موضوعات سیاسی، اجتماعی برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آناج,

وی ادامه داد: یک کمیته تخصصی دوماه قبل با حضور نماینده حوزه علمیه به آسیب شناسی این مسائل پرداخته است و نتایج آن به حوزه علمیه ارسال شد تا در کمیته های دیگر تجمیع شود و به صورت دستور جلسه برای کمیته های اصلی استفاده شود.

,

امام جمعه تبریز در خصوص ضرورت برگزاری این اجلاس برای شناخت ظرفیت های حوزه در سه استان آذربایجان شرقی،غربی و اردبیل بیان کرد: این کمیته به اصلاح ساختار و روش های حوزه و روحانیت،حل مشکلات جوانان استان پرداخت میکند همچنین کمیسیون سیاسی نیز به آسیباجتماعی و عرفان های کاذب که توطئه استکبار برای انحراف جوانان است ورود خواهد کرد و امیدواریم برکات این اجلاسیه برای این استان ها نمود داشته باشد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه