اخبار داغ

استاندار زنجان :

صنعت و معدن شاخص ترین محور توسعه زنجان است

صنعت و معدن شاخص ترین محور توسعه زنجان است
استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از شاخص ترین محور توسعه استان زنجان صنعت و معدن است، گفت: در برنامه ششم توسعه شاخص ترین محور توسه استان صنعت، معدن و کشاورزی تعریف شده است و استانداری در این سه محور برای ارتقاء تولید و اشتغال متمرکز شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،اسد الله درویش امیری امروز در بازدید از سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان ،ضمن تبریک به سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان برای کسب عنوان نخست ارزیابی عملکرد در بین 31 سازمان استانی ، اظهار کرد: موفقیت یک سازمان مرهمون تلاش یک مجموعه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با بیان اینکه سازمان صنعت ،معدن و تجارت استان زنجان یک سازمان کم حاشیه است، ابراز کرد: ما با اجرای طرح رونق تولید،کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید وظایت و تکالیف این سازمان را بیشتر کرده ایم.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه یکی از شاخص ترین محور توسعه استان زنجان صنعت و معدن است، عنوان داشت: در برنامه ششم توسعه شاخص ترین محور توسه استان صنعت، معدن و کشاورزی تعریف شده است و استانداری در این سه محور برای ارتقاء تولید و اشتغال متمرکز شده است.

,

درویش امیری با بیان اینکه صنعت ، معدن و تجارت نقش اساسی در جذب سرمایه گذاری،ایجاد اشتغال و توسعه استان زنجان دارد، تصریح کرد: این سازمان مهمترین بخش برای سرمایه گذاری،توسعه استان و ارتقاء تولید و ایجاد اشتغال است.

,

وی با اشاره به اینکه برای توسعه استان بدون توجه به منابع دولتی ، تکیه به منابع خصوصی و بانکی و سرمایه خارجی مورد تاکید است، افزود: فرهنگ حمایت از بخش خصوصی نهادینه شده است.

,

استاندار زنجان با بیان اینکه سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با افزایش صادرات در خط مقدم قرار دارد، ادامه داد: تولید استان نباید در استان و حتی در کشور بماند برای صادرات محصولات به سایر از کشور برنامه ریزی شود.

,

درویش امیری با اشاره به اینکه استان زنجان در زیر ساخت های توسعه گام های اساسی برداشته شده و در ست اجرا است، اضافه کرد: میزان استقبال سرمایه گذاری در نیمه نخست سالجاری نسبت به سال گذشته در استان زنجان رشد قابل توجهی داشته است.

,

وی با بیان اینکه رشد سرمایه گذاری در استان زنجان باید سرعت بیشتری به خود گرفته و ادامه پیدا کند، خاطرنشان کرد: هیچ سرمایه گذاری نباید بی نتیجه از استان خارج شود.

,

استاندار زنجان با اشاره به اینکه سازمان صنعت،معدن و تجارت استان زنجان نهایت مراقبت را برای حفظ سرمایه گذاران داخلی و خارجی را داشته باشد، یاداوری کرد: ما تا به امروز در جذب سرمایه گذاران خارجی توفیق خوبی داشته ایم و به آنچه که در شان استان است باید دست پیدا کنیم.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه