اخبار داغ

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان:

40 درصد از ارزش افزوده ناخالص کشور به زنجان اختصاص دارد

40 درصد از ارزش افزوده ناخالص کشور به زنجان اختصاص دارد
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان گفت: سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان نزدیک به 40 درصد از ارزش افزوده ناخالص کشور را به خود اختصاص داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عصرزنجان،ناصر فغفوری امروز درحاشیه بازدید استاندار زنجان از سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان، با بیان اینکه صنعت،معدن و تجارت استان زنجان نزدیک به 40 درصد از ارزش افزوده ناخالص کشور را به خود اختصاص داده است، اظهار کرد: صنعت و معدن همواره یکی از محور های اصلی شعار سال بوده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرزنجان,

وی با بیان اینکه بر اساس آخرین ارزیابی صنعت، معدن و تجارت در مجموع ارزیابی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان زنجان رتبه نخست را کسب کرده است، ابراز کرد: موفقیت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان حاصل تلاش همه ارگانها و تلاش یک مجموعه است.

,

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه این سازمان یک سازمان فرابخشی است، عنوان داشت: بخش عمده ای از فعالیتها مرتبط با یک سری نهاد های دیگر است و موفقیت این سازمان در این ارزیابی موفقیت کل بخش اقتصادی کشور است.

,

فغفوری با بیان اینکه برنامه استراتژی صنعت و معدن ترسیم شده است، تصریح کرد: طرح های خوبی از تحول اداری انجام شده و محدوده ها و معادن بلاتکلیف استان زنجان تعیین تکلیف شده است.

,

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر همه محدوده های اکتشافی و معادن استان زنجان بروز هستند، افزود: حقوق دولتی در نیمه نخست سالجاری به 8 میلیاردو 500 میلیون تومان رسیده و پیش بینی می شود تا پایان سال به 16 میلیارد تومان برسد.

,

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با بیان اینکه استان زنجان در کشور دومین استانی است که شورای معادن استانی را تشکیل داده است، ادامه داد:کمیته های اکتشافی و بهره برداری ساماندهی شده و از لحاظ کاداست کشوری جزء استانهای نخست هستیم.

,

فغفوری با اشاره به اینکه شکایات ساماندهی شده بطوری که شکایات در نیمه نخست سالجاری به 37 مورد رسیده است، اضافه کرد: انتخابات اتحادیه ها در استان زنجان الکترونیکی شده و در زمان مورد نظر انجام می شود.

,

وی با بیان اینکه 5 هزار واحد صنفی غیر مجاز در استان وجود داشت که بیش از 84 درصد از این واحد ها شناسایی و در سامانه ثبت شده است،یاداوری کرد: در حوزه صادرات این سازان تعداد کشورهای مقصد افزایش یافته و روند رو به رشدی به خود گرفته است.

,

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان زنجان با اشاره به اینکه در نیمه نخست سالجاری 200 میلیون دلار صادرات انجام شده است، خاطرنشان سخت: روند سرمایه گذاری در استان زنجان روند رو به رشدی به خود گرفته که روند سرمایه گذاریها در استان زنجان به 5 هزارو 600 میلیارد تومان رسیده است.

,

فغفوری با بیان اینکه در پایان با بیان اینکه شرکت سرجین باف با اشتغال نزدیک به 200 هزار نفر در سال آینده افتتاح می شود، تاکید کرد: این شرکت در زمینه ریسندگی،بافندگی و تولید پوشاک فعالیت خواهد کرد.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه