اخبار داغ

استاندارکهگیلویه و بویراحمد در دیداربا معاون وزیر ارتباطات عنوان کرد:

لزوم حمایت وزیر ارتباطات از طرح های در دست اجرا/کهگیلویه و بویراحمد نیازمند کارآفرینی مبتنی برفناوری اطلاعات است

لزوم حمایت وزیر ارتباطات از طرح های در دست اجرا/کهگیلویه و بویراحمد نیازمند کارآفرینی مبتنی برفناوری اطلاعات است
استاندارکهگیلویه و بویراحمد توجه به وضعیت حوزه کسب و کارهای اینترنتی مبتنی برفناوری اطلاعات در استان و همچنین لزوم بهبودکیفیت زیرساخت های لازم علمی و پژوهشی جهت بهره برداری مناسب از ظرفیت های این بخش دراستان تاکید کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس استاندار استان، رئیس دانشگاه یاسوج و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی با معاون وزیر ارتباطات دیدار کردند.در این دیدار که در دفتر معاون امورمجلس و استان‌های وزارت ارتباطات وفناوری اطلاعات برگزار شد در خصوص بهبود اقتصاد آی. سی. تی و تولید اشتغال و افزایش ارزش افزوده آن در استان بحث و تبادل نظر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

بررسی وضعیت حوزه کسب و کارهای اینترنتی مبتنی برفناوری اطلاعات در استان و همچنین لزوم بهبودکیفیت زیرساخت های لازم علمی و پژوهشی جهت بهره برداری مناسب از ظرفیت های این بخش دراستان از جمله مباحث طرح شده در این نشست بود.             

,

در این نشست که فرماندار بویراحمد، شهردار یاسوج و رئیس شورای شهر یاسوج نیزحضور داشتند بر اهمیت ورود به حوزه کسب و کارهای اینترنتی و حمایت از این نوع کسب و کار تاکید شد.

,

بازدید از مراکز رشد و فناوری مستقر در دانشگاه تهران نیز از جمله دیگر برنامه‌های این سفر بود.

,

در ادامه این سفر بازدید از شتاب دهنده‌های کسب و کارهای اینترنتی نیز انجام شد. بررسی نحوه همکاری و تعامل با شرکت‌های سرمایه گذار در حوزه فناوری اطلاعات و همچنین برگزاری دوره‌ها و کارگاه‌های آموزشی این حوزه در دانشگاه یاسوج از مهمترین دستاوردهای این سفر بود.

,

لازم به ذکر است مدیر مرکز رشد و کارآفرینی دانشگاه یاسوج، مدیر فناوری اطلاعات دانشگاه وتنی چند از اعضای هیأت علمی دانشگاه در این سفر رئیس دانشگاه یاسوج را همراهی کردند.

,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه