اخبار داغ

همایش روز جهانی پارالمپیک در بروجرد برگزار شد +تصاویر

همایش روز جهانی پارالمپیک در بروجرد برگزار شد +تصاویر
همایش روز جهانی پارالمپیک در بروجرد با حضور دانش آموزان معلول و برخی مسئولین به صورت پیاده روی برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک در این همایش ابتدا تعدادی از دانش آموزان مدارس استثنایی به همراه معلولین ازمقابل مسجد نخی بروجرد تا سالن طالقانی اقدام به پیاده روی کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

ورزش

, ورزش,

"شهاب روزبهانی" رئیس آموزش و پرورش بروجرد در سالن طالقانی بروجرد در جمع شرکت کنندگان در این همایش گفت: روزی در تقویم به نام روز پارالمیک نامگذاری و ثبت شده و فرصتی است تا بتوانیم خدمات بیبشتری را برای این افراد ارائه داد.

,

 

,

وی اضافه کرد: خدمت به جامعه معلولین باید به بهترین شکل انجام شود به طوری که این افراد به راحتی بتوانند در سطح جامعه و مکان های ورزشی تردد کنند.

,

 

,

روزبهانی با اشاره به این که 10 درصد افراد جامعه معلولیت دارند افزود: در بسیاری از موارد می بینیم که شرایط لازم برای این افراد فراهم نیست و حتی در ورود و خروج به مکان های ورزشی با مشکل مواجه هستند و این ضعفی بزرگ است که تردد در اماکن مختلف برای افرادا معلول مشکل است.

,

 

,

ورزش

, ورزش,

به گفته وی نیاز است فضا و مبلمان شهری به گونه ای طراحی شود که جامعه معلولین برای تردد با مشکل مواجه نشوند.

,

 

,

وی خطاب به دانش آموزان معلول گفت: دانش آموزان بخشی از ارزشمند ترین افراد جامعه هستند و آموزش و پرورش وظیفه دارد بهترین شرایط را برای حضور همه فراهم کند.

,

 

,

ورزش

, ورزش,

رئیس آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: در بروجرد امسال یکی ازفضاهای آموزشی به مرکز مهرورزان 2 اهدا شد که هدف از این اقدام خدمت بیشتر به دانش آموزان معلول بود.

,

 

,

وی بیان کرد: همه باید تلاش کنند تا شرایطی فراهم شود که دانش آموزان معلول بدانند که معلولیت محدودیت نیست و این افراد دارای توانمندیهای فراوانی هستند که باید در کنار درس آنها شرایط را برای حضور در مجموعه ورزشی برای ایجاد نشاط و شادابی فراهم ساخت.

,

 

,

ورزش

, ورزش,

ورزش

, ورزش,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه