اخبار داغ

رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی باقرشهر؛

ورزش وسیله‎ای برای رشد وجودی و کمال انسان محسوب می شود

ورزش وسیله‎ای برای رشد وجودی و کمال انسان محسوب می شود
روز تربیت بدنی و ورزش، روز اندیشیدن به روش های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفتی الگوهای انسانیت و پهلوانی است. ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از به گزارش پایگاه خبری تحلیلی باقرشهر نیوز؛ پیام حسین ابراهیمی رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی باقرشهر  به مناسبت فرارسیدن هفته تربیت بدنی: روز تربیت بدنی و ورزش، روز اندیشیدن به روش‌های توسعه و رشد وجودی انسان و معرفتی الگوهای انسانیت و پهلوانی است. ورزش و تربیت بدنی به عنوان یک پدیده تربیتی سازنده و مفید در غنای فرهنگی جامعه حائز اهمیت است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, باقرشهر نیوز,

و بر این اساس ورزش وسیله‌ای برای رشد وجودی و کمال انسان و عامل همبستگی اجتماعی و انتقال فرهنگ‌ها و ارزش‌ها محسوب می‌شود.

,

فرارسیدن هفته تربیت بدنی و ورزش را گرامی میداریم و این هفته را به همه پیشکسوتان، مربیان، داوران و ورزشکاران و مسئولین هیئت‌های ورزشی و خیرین ورزشیار تبریک و تهنیت گفته، امید است با تلاش و همدلی همه شما بزرگواران فرهنگ ورزش در باقرشهر توسعه یابد و با همگانی شدن ورزش بتوانیم در کشف استعدادها برای فتح قله‌های قهرمانی و ملی گام برداشته و در پیشبرد ورزش باقرشهر موفق باشیم.

,

سلامتی و بهروزی همه شما عزیزان را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.امیدوارم در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و اعتلای ورزش باقرشهر موفق و پیروز باشید.

,

 

,

حسین ابراهیمی رئیس کمیسیون ورزش شورای اسلامی باقرشهر

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه