اخبار داغ

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس:

برجام یک معاهده بین المللی و مورد حمایت جهان است/ آمریکا همواره به‌دنبال بهانه‌جویی از اجرای برجام است

برجام یک معاهده بین المللی و مورد حمایت جهان است/ آمریکا همواره به‌دنبال بهانه‌جویی از اجرای برجام است
نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: برخلاف بهانه جویی های آمریکا و سخنان ترامپ در راستای اجرای برجام، برجام یک معاهده بین المللی و مورد حمایت جهان است و دنیا آن را با احترام متقابل به ایران پذیرفته است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا  سید قاسم جاسمی در گفتگو با خبرنگار بازی دراز، در پی اظهارات سخیف ترامپ علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: با توجه به اینکه نزدیک به 39سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد اما هرازچند گاهی آمریکا دنبال بهانه جویی بوده تا اقدامات غیرمنطقی و غیرعقلانی علیه ایران داشته باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بازی دراز,

 

,

وی افزود: درزمان رئیس جمهور وقت آمریکا، اوباما سند برجام را سند افتخاربرای امریکا قلمداد کرد اما اکنون رئیس جمهورآمریکا ترامپ با اظهار خود این سند را زیر سوال برد و زیر پا گذاشت.

,

 

,

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: برجام یک معاهده بین الملی و جهانی دربین کشورهای مختلف منعقد شده است وخارج ازموضوع برجام موضوعات مختلفی درآن مطرح شده است. در صورتی که هر کشوری از اجرای تعهداتش کوتاهی کند یا به هر علت تعهداتش را انجام ندهد باید بها و تاوان سنگینی پرداخت کند؛ اعم از اینکه امریکا باشد یا هر دولت دیگر.

,

 

,

وی خاطرنشان شد: بدعهدی آمریکایی ها درانجام تعهدات خود باعث شده است دیگر کشورها به این کشوراعتمادی نداشته باشند زیرا که بعد ازعقد قرارداد طولی نمیکشد که قرارداد فسق می شود.

,

 

,

وی تاکید کرد: اتحادیه اروپا و کشورهای مختلف ازقاعده و قانون برجام حمایت می کند و هیچ گونه نقض حقوق بشرپذیرفته نمی شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه