اخبار داغ

رییس مجمع نمایندگان قزوین:

استان قزوین از امنیت خوبی برخوردار است

استان قزوین از امنیت خوبی برخوردار است
رییس مجمع نمایندگان استان گفت: مدیریت دادگستری قزوین به نحوی بود که آرامش را بر این استان حاکم کرده است چراکه از اتحاد و انسجام خوبی میان مدیران وجود دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از شاخص، بهمن طاهرخانی رییس مجمع نمایندگان استان  در مراسم تودیع و معارفه رییس کل دادگستری استان که  صبح امروز در سالن جلسات دادگستری برگزار شد، اظهار کرد: هرچه دستگاه قضایی از توانایی مدیریتی بالایی برخوردار باشد می‌تواند در خدمات رسانی به مردم موفق عمل کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص,

این مسوول با اشاره به اینکه هیچ دستگاهی در نظام اسلامی به اندازه دستگاه قضایی تاکید نشده است، گفت:  اسلام توجه ویژه به قضاء و قضاوت دارد چرا که با جان و مال و حیثیت مردم در ارتباط است.

,

وی ابراز کرد: همه بر جایگاه دستگاه قضایی واقف هستند و هرچه این دستگاه توانمندتر باشد خدمات مناسب تری ارائه خواهد کرد.

,

طاهرخانی بیان کرد: مدیریت دادگستری قزوین به نحوی بود که آرامش را بر این استان حاکم کرده است چراکه از اتحاد و انسجام خوبی میان مدیران وجود دارد.

,

وی ضمن قدردانی از خدمات آقای انصاری و تبریک به حجت الاسلام قدرتی به عنوان رییس کل دادگستری استان گفت: با توجه به اینکه مردم استان قزوین ولایتمدار و مذهبی هستند، خوشبختانه چالش خاصی را نداریم.

,

طاهرخانی با بیان اینکه تفکیک قوا به معنای ایجاد تعارض نیست گفت: این امر یک کلیت واحد است  که در جهت حذف نیست بلکه در جهت هم افزایی و همفکری و به معنای تعامل، انسجام و وحدت همه جانبه در بین مسئولان است.

,

 وی در پایان گفت:  نمایندگان مجلس شورای اسلامی آمادگی دارند تا در صورت نیاز همکاری و همراهی لازم را با دستگاه قضایی برای خدمت رسانی بهتر به مردم داشته باشند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه